Mijn kabelmodem, een stokoude cisco zonder wifi die ondanks diverse beloftes nooit vervangen is, heeft het begeven. Het leek er aanvankelijk op dat binnen enkele dagen een servicemonteur het modem zou komen vervangen. Helaas bleek bij bevestiging van de afspraak per email dat de monteur langs zou komen op mijn oude ades van meer dan 2 jaar geleden, ondanks dat het internet abonnement al tijden op het nieuwe adres staat. Om een of andere reden heeft zeelandnet het adres voor de kabelaansluiting niet gecorrigeerd bij de verhuizing. Gevolg is dat ik nu meer dan een week zonder internet zit omdat ze eerst het aansluitadres moeten "verhuizen" wat 5 werkdagen schijnt te moeten duren, pas daarna kan het modem vervangen worden. En juist nu ben ik - zoals de meesten - volledig afhankelijk van mijn internet aansluiting om te kunnen werken (ik gebruik nu een oude tablet via Wifispots). Het oude en nieuwe adres zijn een paar straten verwijderd van elkaar maar maakt allemaal niks uit.
Dit is een absurd en onacceptabel probleem. Ik ben al bijna 30 jaar klant maar hier is zogenaamd niets aan te doen. Heeft iemand een tip om deze burocratie te onzeilen?
Dit is een absurd en onacceptabel probleem. Ik ben al bijna 30 jaar klant maar hier is zogenaamd niets aan te doen. Heeft iemand een tip om deze burocratie te onzeilen?
Reageer