Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Internet, tv
Samenvouwen
X
-
Goedemorgen fjvdheijden , dat klinkt inderdaad niet als de gewenste gang van zaken. Ik zie dat het een situatie betreft die zich voordoet op een adres waar diensten van de afdeling DELTA Glasvezel geleverd worden. Via 0118-225525, de chat op www.delta.nl of m.me/deltaglasvezel/ kom je in rechtstreeks contact met deze afdeling. Ik vertrouw erop dat er via deze kanalen direct de juiste actie wordt ondernomen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Goedemorgen fjvdheijden , dat klinkt inderdaad niet als de gewenste gang van zaken. Ik zie dat het een situatie betreft die zich voordoet op een adres waar diensten van de afdeling DELTA Glasvezel geleverd worden. Via 0118-225525, de chat op www.delta.nl of m.me/deltaglasvezel/ kom je in rechtstreeks contact met deze afdeling. Ik vertrouw erop dat er via deze kanalen direct de juiste actie wordt ondernomen.
De reactie op deze noodkreet zal ongetwijfeld zijn; stuur een mail en wij lossen het op. Ik zie deze reactie tegemoet!
F. J. van der Heijden
2922vg nummer 28
Die klant is al een week bezig met bellen en andere noodkreten ? Dus die ''direct juiste actie'' duurt schijnbaar al zeven dagen is toch wel erg lang eigenlijk?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtDie klant is al een week bezig met bellen en andere noodkreten ? Dus die ''direct juiste actie'' duurt schijnbaar al zeven dagen is toch wel erg lang eigenlijk?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Dat ben ik met je eens, helaas is er als moderator geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel te verkrijgen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtOei, dat zou eigenlijk toch anders moeten wezen.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fjvdheijden Bekijk berichtEen drama, mijn overstap van KPN naar Delta. ??????
Tip: ik zou je naam/adresvermelding uit jouw berichten schrappen. Straks staat er iemand bij je op de stoep die zegt dat ie van Delta is,maar dat niet is (als je snap wat ik bedoel).
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtDat is niet zo best. Hopelijk komt er gauw een oplossing voor je.
Tip: ik zou je naam/adresvermelding uit jouw berichten schrappen. Straks staat er iemand bij je op de stoep die zegt dat ie van Delta is,maar dat niet is (als je snap wat ik bedoel).Laatst bewerkt door Guest01; 20 Jan 2021, 10:56.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtZeven dagen sukkelen moet toch niet mogen? Een moderator zou toch een klant intern moeten kunnen doorzetten naar de juiste plek CQ afdeling?
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtEens, maar "geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel" is iets anders dan doorzetten naar de betreffende afdeling/persoon. Ook daar gelden AVG regels voor.
Als ze er zelf niet uitkomen zetten ze je zonder AVG regels accuut door naar de volgende . Werken er niet veel van uit huis, en zou dat geen medeoorzaak zijn van dit soort langlopende problemen?
Reageer
-
Om nu eens heel eerlijk te zijn. Het tv product kraakt en rammelt op glasvezel nog aan alle kanten:
* 30 seconden vertraging
* Zapsnelheid
* 4K ontbreekt
* Dolby is een groot gemis
* Gesproken ondertiteling ontbreekt
* Doorspoelen van eigen opnames niet mogelijk
* Wegvallen of geblurt beeld bij een uitzending waar alle Delta/Caiwaykijkers naar kijken (voetbal, persconferenties Rutte).
* Geen (Android) TV app via de tv zoals Ziggo, KPN, Online etc.
Om dit soort redenen geeft KPN momenteel compensatie een hun klanten, bij Delta en Caiway werkt het al DRIE jaar niet, maar de doorgevoerde prijsverhoging zijn wel liederlijk!
En ik hoor nu zelfs dat de Kamai 7x 4K decoder niet meer geleverd wordt maar de veel mindere Aria 7x die alleen kan upscalen naar 2K.
Dit kan in 2021 echt niet meer allemaal.
Het enige dikke compliment dat ik wil geven is de vooruitgang in de HD kanalen. Maar de rest mag echt wel eens iets aan gedaan worden zo langzamerhand.
We leven niet meer in het stenentijdperk!Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Jan 2021, 20:48.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht* Gesproken ondertiteling ontbreekt
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht* Doorspoelen van eigen opnames niet mogelijk
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtEn ik hoor nu zelfs dat de Kamai 7x 4K decoder niet meer geleverd wordt maar de veel mindere Aria 7x die alleen kan upscalen naar 2K.
Native UHD wordt nooit geleverd met een Amino 7X en een UHD-kanaal zal nooit native UHD doorkomen met deze decoders.
Laten we eens kijken wat het EK en Olympische Spelen gaan brengen dit jaar en hoe daar door Delta mee wordt omgesprongen.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDe kans dat de Olympische Spelen dit jaar door gaan acht ik erg klein.
De vaccins zullen eerst moeten worden aangepast op allerlei mutanten en dat duurt nog wel even.
Het vaccin tegen het griepvirus loopt in principe altijd achter de feiten aan.
Het duurt ongeveer een half jaar om de griepprik te maken. In dit half jaar kunnen nieuwe varianten van griepvirussen ontstaan en griep veroorzaken. Tegen die nieuwe varianten werkt de griepprik mogelijk minder goed.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer