Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet, tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet, tv


  • #2
    U moet eisen dat er een monteur langs komt. 0118 - 22 55 75

    Reageer


    • #3
      Goedemorgen fjvdheijden , dat klinkt inderdaad niet als de gewenste gang van zaken. Ik zie dat het een situatie betreft die zich voordoet op een adres waar diensten van de afdeling DELTA Glasvezel geleverd worden. Via 0118-225525, de chat op www.delta.nl of m.me/deltaglasvezel/ kom je in rechtstreeks contact met deze afdeling. Ik vertrouw erop dat er via deze kanalen direct de juiste actie wordt ondernomen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

        Goedemorgen fjvdheijden , dat klinkt inderdaad niet als de gewenste gang van zaken. Ik zie dat het een situatie betreft die zich voordoet op een adres waar diensten van de afdeling DELTA Glasvezel geleverd worden. Via 0118-225525, de chat op www.delta.nl of m.me/deltaglasvezel/ kom je in rechtstreeks contact met deze afdeling. Ik vertrouw erop dat er via deze kanalen direct de juiste actie wordt ondernomen.
        Ontelbare telefoontjes, per gesprek minimaal 30 minuten, een mail naar de directeur, niets helpt.
        De reactie op deze noodkreet zal ongetwijfeld zijn; stuur een mail en wij lossen het op. Ik zie deze reactie tegemoet!
        F. J. van der Heijden
        2922vg nummer 28

        Die klant is al een week bezig met bellen en andere noodkreten ? Dus die ''direct juiste actie'' duurt schijnbaar al zeven dagen is toch wel erg lang eigenlijk?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
          Die klant is al een week bezig met bellen en andere noodkreten ? Dus die ''direct juiste actie'' duurt schijnbaar al zeven dagen is toch wel erg lang eigenlijk?
          Dat ben ik met je eens, helaas is er als moderator geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel te verkrijgen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

            Dat ben ik met je eens, helaas is er als moderator geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel te verkrijgen.
            Oei, dat zou eigenlijk toch anders moeten wezen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
              Oei, dat zou eigenlijk toch anders moeten wezen.
              Waarom? Een moderator is een forumgerelateerde functie. Die hebben geen inzage in dit soort gegevens (muv in die van de forumleden).
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fjvdheijden Bekijk bericht
                Een drama, mijn overstap van KPN naar Delta. ??????
                Dat is niet zo best. Hopelijk komt er gauw een oplossing voor je.
                Tip: ik zou je naam/adresvermelding uit jouw berichten schrappen. Straks staat er iemand bij je op de stoep die zegt dat ie van Delta is,maar dat niet is (als je snap wat ik bedoel).
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Dat is niet zo best. Hopelijk komt er gauw een oplossing voor je.
                  Tip: ik zou je naam/adresvermelding uit jouw berichten schrappen. Straks staat er iemand bij je op de stoep die zegt dat ie van Delta is,maar dat niet is (als je snap wat ik bedoel).
                  Zeven dagen sukkelen moet toch niet mogen? Een moderator zou toch een klant intern moeten kunnen doorzetten naar de juiste plek CQ afdeling?
                  Laatst bewerkt door Guest01; 20 Jan 2021, 10:56.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                    Zeven dagen sukkelen moet toch niet mogen? Een moderator zou toch een klant intern moeten kunnen doorzetten naar de juiste plek CQ afdeling?
                    Eens, maar "geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel" is iets anders dan doorzetten naar de betreffende afdeling/persoon. Ook daar gelden AVG regels voor.

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Eens, maar "geen inzage in gegevens van DELTA Glasvezel" is iets anders dan doorzetten naar de betreffende afdeling/persoon. Ook daar gelden AVG regels voor.
                      Webkabouter, als ik een chat heb via de site word Ik regelmatig doorgezet naar een ander persoon, heb daar nooit over AVG regels gehoord.

                      Als ze er zelf niet uitkomen zetten ze je zonder AVG regels accuut door naar de volgende . Werken er niet veel van uit huis, en zou dat geen medeoorzaak zijn van dit soort langlopende problemen?

                      Reageer


                      • #12
                        Om nu eens heel eerlijk te zijn. Het tv product kraakt en rammelt op glasvezel nog aan alle kanten:
                        * 30 seconden vertraging
                        * Zapsnelheid
                        * 4K ontbreekt
                        * Dolby is een groot gemis
                        * Gesproken ondertiteling ontbreekt
                        * Doorspoelen van eigen opnames niet mogelijk
                        * Wegvallen of geblurt beeld bij een uitzending waar alle Delta/Caiwaykijkers naar kijken (voetbal, persconferenties Rutte).
                        * Geen (Android) TV app via de tv zoals Ziggo, KPN, Online etc.

                        Om dit soort redenen geeft KPN momenteel compensatie een hun klanten, bij Delta en Caiway werkt het al DRIE jaar niet, maar de doorgevoerde prijsverhoging zijn wel liederlijk!
                        En ik hoor nu zelfs dat de Kamai 7x 4K decoder niet meer geleverd wordt maar de veel mindere Aria 7x die alleen kan upscalen naar 2K.
                        Dit kan in 2021 echt niet meer allemaal.

                        Het enige dikke compliment dat ik wil geven is de vooruitgang in de HD kanalen. Maar de rest mag echt wel eens iets aan gedaan worden zo langzamerhand.
                        We leven niet meer in het stenentijdperk!
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Jan 2021, 20:48.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          * Gesproken ondertiteling ontbreekt
                          Daar zou ik me niet al te druk om maken; GOS is nog lang niet zoals het zou moeten werken. Bij KPN kunnen ze het voorlezen van de ondertiteling niet uitzetten, ook niet op de aangesloten smart TV. Het voorlezen van de ondertiteling is toonloos en irritant.

                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          * Doorspoelen van eigen opnames niet mogelijk
                          Het zijn jouw opnames niet, maar die van de zender waarbij een licentie is afgesproken. Zie eerdere postings omtrent deze discussie.

                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          En ik hoor nu zelfs dat de Kamai 7x 4K decoder niet meer geleverd wordt maar de veel mindere Aria 7x die alleen kan upscalen naar 2K.
                          Niet helemaal correct. Het upscalen slaat op "4K 2KP60". Dat upscalen doet een 4K-televisie zelf al, daar is heb je geen decoder voor nodig.
                          Native UHD wordt nooit geleverd met een Amino 7X en een UHD-kanaal zal nooit native UHD doorkomen met deze decoders.

                          Laten we eens kijken wat het EK en Olympische Spelen gaan brengen dit jaar en hoe daar door Delta mee wordt omgesprongen.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            De kans dat de Olympische Spelen dit jaar door gaan acht ik erg klein.

                            De vaccins zullen eerst moeten worden aangepast op allerlei mutanten en dat duurt nog wel even.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              De kans dat de Olympische Spelen dit jaar door gaan acht ik erg klein.

                              De vaccins zullen eerst moeten worden aangepast op allerlei mutanten en dat duurt nog wel even.
                              Dat zal nog jaren kunnen duren, want dat virus zal blijven muteren net zoals het griepvirus.

                              Het vaccin tegen het griepvirus loopt in principe altijd achter de feiten aan.

                              Het duurt ongeveer een half jaar om de griepprik te maken. In dit half jaar kunnen nieuwe varianten van griepvirussen ontstaan en griep veroorzaken. Tegen die nieuwe varianten werkt de griepprik mogelijk minder goed.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X