Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Genexis 7840/ tplink ac1200 ipcamera port forwarding

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Genexis 7840/ tplink ac1200 ipcamera port forwarding

    Hoi,

    Glasvezel buitengebied hier heb in het weekend ipcamera van een kennis ingesteld maar kreeg portforwarding in de genexis 7840 niet aan de gang. WAN/ Router adres en statisch ip adres camera geprobeerd. Werkt niet. Met DMZ ip adres camera werkt het wel van buitenaf benaderen. Maar zo kan ik maar een camera aansluiten? Hoe krijg ik port forwarding werkend? Ik heb meerdere ipcameras en naast de 7840 een ac1200 in bruikleen als accespoint vanwege slechte wifi Delta.

  • #2
    Er is alleen een duitse handleiding van te vinden (Port Forwarding = Port-Weiterleitung).

    Maar vraag het gerust aan de klantenservice zelf.


    Voorbeeld :

    ServiceName : Camera
    Public Ports : 8080
    LocalHost : 192.168.1.12
    LocalPorts : 80
    Protocol : TCP
    Laatst bewerkt door driepinter; 19 Nov 2020, 06:29.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Er is alleen een duitse handleiding van te vinden
      --- 8<-----

      Pagina 14Opmerking: poortbereiken kunnen alleen worden gebruikt als de interne en externe poorten hetzelfde zijn.

      Pagina15
      Vul bij "Local Host" het IP-adres in van de lokale host waarnaar het dataverkeer wordt doorgestuurd.
      Vul bij "Local Port" het poortbereik van de lokale host in. Het heeft dezelfde indeling als het externe poortbereik.
      Opmerking: als u geen lokaal poortbereik opgeeft, wordt het externe poortbereik op de interne host gebruikt.

      Selecteer in het gebied Protocol een van de volgende opties in het vervolgkeuzemenu:
      TCP : Alleen TCP-pakketten worden doorgestuurd.
      UDP: alleen UDP-pakketten worden doorgestuurd.
      BEIDE6.2.4 DMZ-hosthttps://www.strato.nl/hosting/wat-is-dyndns/
      https://www.strato.nl/hosting/de-bes...ns-aanbieders/
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Nov 2020, 19:05.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        2e router achter router in DMZ.

        Wanneer normale port forwarding op de Genexsis 7840 niet mocht lukken.

        Reageer


        • #5
          laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem

          Sinds woensdag ben ik overgestapt naar Delta glasvezel omdat zij tijdens de voorgesprekken voortdurend aangaven dat zij service verleenden op het installeren hiervan. Dit was voor mij de enige reden om over te stappen van Solcon naar Delta. In de praktijk echter blijkt dat dit puur een verkoopsmoes was en ik geen enkele hulp krijg. Ik zit nu dus weer in dezelfde positie als bij Solcon. wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.
          Er wordt gezegd je moet port forwarding doen maar ik heb geen idee hoe dit moet en krijg ook dus geen enkele medewerking van de klantenservice hoe dit te doen.......

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door ineke1 Bekijk bericht
            laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem

            Sinds woensdag ben ik overgestapt naar Delta glasvezel omdat zij tijdens de voorgesprekken voortdurend aangaven dat zij service verleenden op het installeren hiervan. Dit was voor mij de enige reden om over te stappen van Solcon naar Delta. In de praktijk echter blijkt dat dit puur een verkoopsmoes was en ik geen enkele hulp krijg. Ik zit nu dus weer in dezelfde positie als bij Solcon. wie kan mij helpen dit probleem op te lossen.
            Er wordt gezegd je moet port forwarding doen maar ik heb geen idee hoe dit moet en krijg ook dus geen enkele medewerking van de klantenservice hoe dit te doen.......
            Hier nog een paar andere topics waarin dit besproken wordt :

            port forward werkt niet - ZeelandNet Serviceforum
            extern inloggen in genexis 7840 router/ wake on lan PC - ZeelandNet Serviceforum
            Genexis glasvezel modem herkent alarm aansluiting niet - ZeelandNet Serviceforum

            Als het echt niet lukt zul je hulp van buitenaf moeten inroepen, bv het inschakelen van een computerbedrijf(je).

            Of je neemt contact op met de leverancier : Contact - Genexis
            Laatst bewerkt door driepinter; 11 Sep 2021, 13:22.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X