Vanmiddag ontving ik deze e-mail. De klantenservice gebeld, maar die weten nergens van en kunnen geen contactmoment terugvinden.
Zijn er meer mensen die dit bericht hebben ontvangen, zonder dat ze daarvoor contact met DELTA hebben gehad?
Beste Klant van DELTA,
U heeft vandaag contact gehad met onze helpdesk of monteur. In overleg met u hebben we aanpassingen in het kabelmodem uitgevoerd zoals de naam van uw WIFI netwerk aanpassen, het resetten van het wachtwoord of een aanpassing in het WIFI kanaal.
Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Het customer care team van DELTA!
Zijn er meer mensen die dit bericht hebben ontvangen, zonder dat ze daarvoor contact met DELTA hebben gehad?
Beste Klant van DELTA,
U heeft vandaag contact gehad met onze helpdesk of monteur. In overleg met u hebben we aanpassingen in het kabelmodem uitgevoerd zoals de naam van uw WIFI netwerk aanpassen, het resetten van het wachtwoord of een aanpassing in het WIFI kanaal.
Deze mail dient als bevestiging dat wij dit hebben uitgevoerd en hopelijk de problemen die u ervoer ermee hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Het customer care team van DELTA!
Reageer