Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet heel traag momenteel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
    Met het eerste stuk van je zin ben ik het eens, maar je bewering over cat5 is echt onzin. Je kunt over cat5 prima gigabit-snelheden halen over korte afstanden binnenshuis. Nu is cat5 heel oud en kom ik eigenlijk nooit meer tegen. Cat5e is nieuwer en vaker in gebruik en prima geschikt voor gigabit.

Als je nu nieuw bekabelt is cat6 slim en cat7 onzinnig.

Als iemand schrijft ‘bij mij is het vandaag traag’ zal deze persoon over het algemeen een goede verbinding hebben maar nu even niet. Natuurlijk is het aantrekkelijk om hier een ‘me too’ onder te schrijven. Maar bij iedereen kan de oorzaak van traagheid weer anders zijn.

Ben je jezelf ervan bewust dat je je volledige adresgegevens openbaar maakt met je gebruikersnaam?

Reageer

Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
      Klopt 4454at27, en is het systeem wel bekabeld? Met alleen Wifi kun je veel verschillende onstabiele waardes krijgen.

Reageer

Daar hoef ik niet aan te denken 4454at27 , bij mij zijn de NextGen-werkzaamheden niet afgerond en vandaar dat ik de beloofde uploadsnelheid niet haal.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X