Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet heel traag momenteel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

    Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
    Daar hoef ik niet aan te denken 4454at27 , bij mij zijn de NextGen-werkzaamheden niet afgerond en vandaar dat ik de beloofde uploadsnelheid niet haal.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Guest01
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

    Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
    Klopt 4454at27, en is het systeem wel bekabeld? Met alleen Wifi kun je veel verschillende onstabiele waardes krijgen.
    Guest01 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

    Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • onbekend__
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Nou dat is niet helemaal waar, niet iedereen krijgt de beloofde uploadsnelheid waar men voor betaalt.
    Heb je er weleens aan gedacht dat ook aan jezelf kan liggen wil snel internet zal je ook wel cat 6 of cat 7 kabels moeten gebruik die cat 5 gaat maar tot 100mb per seconde
    onbekend__ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Wat vindt jij er waardeloos aan?
    de interactieve tv product is niet goed zeg net 2 maal geprobeerd.
    Het beeld blokt af en toe en de live ondertiteling werkt de ene keer wel en dan weer niet.
    En dat is belangrijk mijn vrouw is doof
    Heb glasvezel met 150 Mbps dus daar ligt het niet aan
    River69 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

    Ik zit al vanaf het begin bij Zeelandnet Delta jij je zin maarze doen wel wat ze beloven ieder andere die internet aanbied kan niet aan de snelheid komen van Zeelandnet.
    Nou dat is niet helemaal waar, niet iedereen krijgt de beloofde uploadsnelheid waar men voor betaalt.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Wat vindt jij er waardeloos aan?
    snoepdoos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Inzake internet is Delta prima maar het interactieve tv product is halfbakken prut.
    Ja dat zeg ik nou ook al en 2 keer geprobeerd en het is nog steeds waardeloos
    River69 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Je schrijft aanbiedt met dt, maar dat terzijde. Ik heb overigens zelf totaal niet ervaren als klant van Delta dat ze doen wat ze beloven. E-mails die niet aankomen en nooit beantwoord werden. Geen lokale zenders uit mijn woonomgeving. Een uur wachten om een programma te kunnen terugkijken dat net was geweest.
    Allemaal dingen die bij KPN prima in orde zijn.
    snoepdoos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

    Ik zit al vanaf het begin bij Zeelandnet Delta jij je zin maar ze doen wel wat ze beloven ieder andere die internet aanbied kan niet aan de snelheid komen van Zeelandnet.
    Er was een vriend van me bij de KPN die ging naar de Zeelandnet Delta toen weet je wat die KPN zei die snelheid van 400mb per seconde is voor heel het dorp daar lopen ze dus nog echt achter.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Inzake internet is Delta prima maar het interactieve tv product is halfbakken prut.
    snoepdoos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • onbekend__
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Bestaat Zeelandnet nog als provider? Ik zie namelijk Delta staan.
    Ik zit al vanaf het begin bij Zeelandnet Delta jij je zin maar ze doen wel wat ze beloven ieder andere die internet aanbied kan niet aan de snelheid komen van Zeelandnet.
    Er was een vriend van me bij de KPN die ging naar de Zeelandnet Delta toen weet je wat die KPN zei die snelheid van 400mb per seconde is voor heel het dorp daar lopen ze dus nog echt achter.
    onbekend__ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Bestaat Zeelandnet nog als provider? Ik zie namelijk Delta staan.
    Alle producten en diensten die worden aangeboden gaan via DELTA. ZeelandNet is de community voor Zeeland. Zodra je op de ZeelandNet website kiest voor abonnementen wordt je hier ook verder over geinformeerd.


    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
    Alles werkt goed uploaden en downloaden met een beetje geduld komt alles gewoon goed gewoon Zeelandnet is de beste.
    Bedankt voor de feedback en goed om te horen.
    Een fijne dag gewenst.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • snoepdoos
    antwoordde
    Bestaat Zeelandnet nog als provider? Ik zie namelijk Delta staan.
    snoepdoos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X