Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Brief KPN netwerkNL glasvezelaansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
    Het gaat Delta zeker klanten kosten
    Hier dan coax en Glasvezel KPN.
    Maar terug naar Delta??never nooit meer
    Het gaat er voor zorgen dat Delta sneller met producten als interactieve televisie moet gaan schakelen en het product goed moet gaan opwaarderen.
    Zelfde geldt voor Netflix en Videolandapp standaard op de decoder. KPN is een goede concurrent die ook nog eens tal van extra andere providerkeuzes met zich meebrengt.

    Reageer


    • #32
      En dan straks volop gestalkt en gespamd worden door KPN met allerlei aanbiedingen van abbonementen....omdat je toevallig wel een aansluiting hebt van hun...ik ken dat soort geintjes...

      Reageer


      • #33
        Overdrijven is ook een vak. Ik ben nog nooit door een aanbieder van internet en televisie gestalkt.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
          Overdrijven is ook een vak. Ik ben nog nooit door een aanbieder van internet en televisie gestalkt.
          nou, nog nooit van dat vak gehoord dan!

          Bij KPN weet je maar nooit.
          Natuurlijk mag je ook alleen de aansluiting nemen zonder abbonement,
          reken er dan maar op dat je daarna allerlei aanbiedingen van KPN gaat krijgen, alleen maar omdat je een aansluiting van hun hebt!
          Laatst bewerkt door tanteTruus; 25 Aug 2020, 22:07.

          Reageer


          • #35
            Nou staat zeelandnet wel tussen de aangeboden providers van KPN... terwijl Delta vertelde los van KPN te staan...ik snap er niks meer van..

            https://www.kpnnetwerk.nl/providers/alle-providers/

            Reageer


            • #36
              Dat is mij ook al eens opgevallen, maar dar zegt nog niet dat het in Zeeland ook het geval is.

              Ik denk dat dit voor alsnog beperkt blijft tot de keuze uit Delta, Caiway, Online en Helden van Nu (voor zakelijk) tenminste dan voor wat betreft Delta glasvezel dan.
              Laatst bewerkt door driepinter; 14 Sep 2020, 11:29.

              Reageer


              • #37
                Is Zeelandnet een aanbieder die nu nog bestaat? Je hebt toch alleen maar de merken Delta en Caiway van Delta Fiber? Ik begrijp niet dat deze naam nog wordt gebruikt. Klikt ik op de website van Zeelandnet, dan lees ik Delta, Delta en nog eens Delta.

                Reageer


                • #38
                  laat maar, mijn vraag is net beantwoord via chat met Delta medewerkster.

                  Slotje

                  Reageer


                  • #39
                    snoepdoos de naam zeelandnet stond tussen de providers op de site van KPN

                    https://www.kpnnetwerk.nl/providers/alle-providers/

                    Reageer


                    • #40
                      Slotje

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X