Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Brief KPN netwerkNL glasvezelaansluiting

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Als je toch bij Delta wilt blijven dan zou ik het niet tot in je woning laten aanleggen door KPN,
    want dan zit je straks met twee (verschillende) glasvezel aansluitingen naast elkaar.
    Daar gaat het mij ook om.
    Ik had al via de inlogecode die bij de brief zat toestemming gegeven, binnenkort zouden ze contact opnemen.
    Maar ik heb inmiddels al aangegeven dat ik de toestemming intrek.

    Ik had beter van te voren verder onderzoek kunnen doen voordat ik toestemming gaf.
    Maar goed, er is nog niets aangesloten of aangelegd.

    Bedankt allemaal voor het meedenken

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
      en wachten tot Delta met een aansluiting komt?
      Ik neem aan dat ik niet met 2 aansluitingen kan zitten.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        want dan zit je straks met twee (verschillende) glasvezel aansluitingen naast elkaar.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          [/SIZE]
          Is nog wel de vraag of straks dan ook het ongecodeerde (kijken zonder smartcard) tv pakket op de coax blijft staan bij Deltaglasvezel ?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Is nog wel de vraag of straks dan ook het ongecodeerde (kijken zonder smartcard) tv pakket op de coax blijft staan bij Deltaglasvezel ?

            Reageer


            • #21
              Een dag voor thuis blijven, bedrijven denken dat je maar alle tijd van de wereld hebt wanneer je fulltime werkt.
              Kan ik een dag gaan thuis blijven voor iets wat ik toch niet ga gebruiken?
              Ik heb al genoeg dagen moeten inleveren vanwege een renovatie dit jaar.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
                Een dag voor thuis blijven, bedrijven denken dat je maar alle tijd van de wereld hebt wanneer je fulltime werkt.
                Kan ik een dag gaan thuis blijven voor iets wat ik toch niet ga gebruiken?
                Ik heb al genoeg dagen moeten inleveren vanwege een renovatie dit jaar.
                je kan ook de sleutel aan de buurvrouw geven

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                  als KPN in een gemeente of wijk glasvezel heeft aangelegd, dan gaat Delta niet nog es dunnetjes overdoen.
                  daar zou ik echt niet op rekenen.

                  t.
                  daar verliest Delta Fiber toch klanten mee

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    je kan ook de sleutel aan de buurvrouw geven
                    Geen haar op mijn hoofd dat ik aan de buren mn sleutel ga afgeven, ik ken die niet of nauwelijks en bovendien moeten die ook maar tijd hebben.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik heb zojuist een chatgesprek gehad met een medewerker van Delta: "Delta legt een eigen netwerk aan en streeft er naar dit in een zo groot mogelijk zeeuws gebied aan te leggen"

                      delta.nl/over-delta/glasvezelzeeland

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door tanteTruus Bekijk bericht
                        en streeft er naar dit in een zo groot mogelijk zeeuws gebied aan te leggen"
                        dat is een opmerking waar je in de praktijk niks aan hebt.
                        het doet me denken aan een hoorzitting, waar dan gezegd wordt "we zullen uw opmerkingen meenemen"

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Als je toch bij Delta wilt blijven dan zou ik het niet tot in je woning laten aanleggen door KPN,
                          want dan zit je straks met twee (verschillende) glasvezel aansluitingen naast elkaar.
                          Ben ik het niet helemaal mee eens: als de huidige of toekomstige bewoner van het huis van tanteTruus later alsnog een KPN-glasvezelaansluiting willen hebben dan zal ervoor betaald moeten worden. Als je die aansluiting wel hebt, is het in elk geval makkelijker overstappen en als je een koophuis hebt draagt het bij aan de aantrekkelijkheid van je huis (ik heb al gehoord van een straat waar meerdere huizen te koop stonden dat de huizen met glasvezelaansluiting populairder waren).

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

                            Ben ik het niet helemaal mee eens: als de huidige of toekomstige bewoner van het huis van tanteTruus later alsnog een KPN-glasvezelaansluiting willen hebben dan zal ervoor betaald moeten worden. Als je die aansluiting wel hebt, is het in elk geval makkelijker overstappen en als je een koophuis hebt draagt het bij aan de aantrekkelijkheid van je huis (ik heb al gehoord van een straat waar meerdere huizen te koop stonden dat de huizen met glasvezelaansluiting populairder waren).

                            Reageer


                            • #29
                              Nou heb ik geen koopwoning, dus dat scheelt weer

                              Reageer


                              • #30
                                Het gaat Delta zeker klanten kosten
                                Hier dan coax en Glasvezel KPN.
                                Maar terug naar Delta??never nooit meer

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X