Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitrol glasvezel in Middelburg gaat van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Waarom citeer je mij? Dit is een totaal ander onderwerp en heeft niets met mijn vraag te maken.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht

      Nogmaals, omgekeerde wereld. Jullie weten exact wie er nog een nieuw modem moet krijgen, kwestie van plannen en dit tijdig door communiceren. Het is geen raketwetenschap.
      Ik verzoek je om je klantgegevens aan ons toe te zenden Je kan dit doen via de e-mail op [email protected] met het verzoek voor een modemwissel. Dan kijk ik dit graag voor je na.

      Zonder deze gegevens kan ik je helaas niet verder helpen.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht

        Nogmaals, omgekeerde wereld. Jullie weten exact wie er nog een nieuw modem moet krijgen, kwestie van plannen en dit tijdig door communiceren. Het is geen raketwetenschap.
        Dus zelfs op een normale redelijke vraag wil je niet antwoorden, maar je eist wel geholpen te worden?

        Reageer


        • #49
          Helaas geeft men van Delta aan dat dit niet gaat gebeuren, of alles via glasvezel of alles via coax. Hybride oplossingen ondersteunen ze niet. Ben dus benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren.

          Reageer


          • #50
            De coax gaat eruit. Caiway doet dit volgend jaar al in Gouda.

            Reageer


            • #51
              Huisaansluiting is nu bekend.
              Plaats Wijk Schouw Graafwerkzaamheden Huisaansluiting Aannemer
              Middelburg Mortiere Vanaf week 28 17 augustus 3 oktober SPIE

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Huisaansluiting is nu bekend.
                Dat was inderdaad al een tijdje bekend, heb vanuit SPIE gehoord dat men volgende week ook gaat beginnen in Middelburg Zuid.

                Reageer


                • #53
                  Tot de nok
                  Laatst bewerkt door driepinter; 20 Sep 2020, 10:40.

                  Reageer


                  • #54
                    Dat verschilt weer per gebied. Delta meet met vele maten. Er zijn ook gebieden waar je met het 50+ pakket wel kan opnemen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.
                    Ik kon het in ieder geval niet in mijn gebied.

                    Bij Caiway daarentegen kan je wel vanaf het basispakket opnemen en terugkijken. Ik neem aan dat als de Delta Fiber glasvezel er ligt dat je ook voor Caiway kan kiezen?

                    Reageer


                    • #55

                      Dat is een nieuwe voor mij, Snoepdoos. In welke gebieden kan dat?

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Dat verschilt weer per gebied. Delta meet met vele maten. Er zijn ook gebieden waar je met het 50+ pakket wel kan opnemen. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen.
                        Ik kon het in ieder geval niet in mijn gebied.

                        Bij Caiway daarentegen kan je wel vanaf het basispakket opnemen en terugkijken. Ik neem aan dat als de Delta Fiber glasvezel er ligt dat je ook voor Caiway kan kiezen?
                        Zo te zien bied Caiway dan een iets hogere snelheid 250Mbps ipv 150Mbps Delta.

                        Daar staat tegenover dat Caiway dan weer geen 1Gbps aanbied met DIT dan ben je blijkbaar weer aangewezen op een combinatie met Youfone TV
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 20 Sep 2020, 20:13.

                        Reageer


                        • #57
                          In alle gebieden waar Delta Fiber glasvezel aanlegt kan je Caiway bestellen op de glasvezel. Ik verwacht dus dat dit ook voor Zeeland geldt.
                          Wellicht een postcode check op www.caiway.nl biedt duidelijkheid hieromtrent.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Zo te zien bied Caiway dan een iets hogere snelheid 250Mbps ipv 150Mbps Delta.

                            Daar staat tegenover dat Caiway dan weer geen 1Gbps aanbied met DIT dan ben je blijkbaar weer aangewezen op een combinatie met Youfone TV
                            Caiway gaat wel degelijk ook alles in 1 pakketten aanbieden met 1 Gbps gelijk aan Delta, echter daar hoor ik verschillende berichten over wanneer. Er wordt al geroepen wanneer Caiway ook van naam veranderd (ook Delta). Maar dat is een gerucht dat ik op dit forum van een ander forumlid heb gelezen en niet bevestigd heb gezien. Hij claimt het uit de eerste hand te hebben.

                            Het verklaard wel waarom Caiway al meer dan anderhalf jaar geen nieuwe pakketten meer in de markt zet en waarom oude klanten nog steeds niet gemigreerd zijn op het nieuwe TV-platform (waar nog steeds niet het niveau van Caiway Multiscreen is bereikt).

                            snoepdoos
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 20 Sep 2020, 14:22.

                            Reageer


                            • #59
                              Huisaansluit datums/weken zijn bekend voor Middelburg:
                              Plaats Wijk Schouw Graafwerkzaamheden Huisaansluiting Aannemer
                              Middelburg Mortiere Vanaf week 28 Vanaf week 34 Vanaf week 41 SPIE
                              Middelburg Veerse Poort Vanaf week 35 Vanaf week 35 Vanaf week 51 SPIE
                              Middelburg Middelburg Zuid Vanaf week 35 Vanaf week 36 Vanaf week 49 SPIE

                              Reageer


                              • #60
                                De planning is verder bijgewerkt, nu ook met datums wanneer de abbo's geactiveerd kunnen worden: https://delta.nl/middelburg/

                                Zelf heb ik van Delta Glasvezel vernomen dat in mijn deel van zuid de flush-datum op de 29ste van januari (morgen dus) staat. Dat betekent dat de provider modems gaat versturen

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X