Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Youfone en Caiway introduceren gigabit aanbod

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Youfone en Caiway introduceren gigabit aanbod

    https://www.telecompaper.com/nieuws/...anbod--1350357

  • #2
    youfone !! Hopelijk krijgen we hier bij Delta er niet mee te maken.
    Heel slechte ervaringen bekend met youfone.
    Zijn bijna 3 maanden bezig geweest om van abbo af te komen voor mijn schoonmoeder nadat ze verhuisd was.
    En geen aansluiting meer had bij hen.
    Super slechte klantenservice en ook snel dreigen met deurwaarder.

    Chris

    Reageer


    • #3
      Sorry hoor maar1000 mb is een gig leverd delta ook wat zeuren je over een andere provider .

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
        Sorry hoor maar1000 mb is een gig leverd delta ook wat zeuren je over een andere provider .
        Goed het blijkt niet echt duidelijk uit het artikel maar het gaat hierover glasvezel, Caiway levert geen glasvezel
        in Zeeland dus de kans is klein dat je hier (ook) last van gaat krijgen.

        Verder dit terzijde, maar het onderstaande lijkt mij wel erg mooi :

        https://www.24i.com/news/youfone-del...24i-and-amino/


        Een DIT kastje gebaseerd op Android TV ?

        Tevens gelijk een grote app store (Netflix,Spotify, enz) ook erbij.?
        Laatst bewerkt door driepinter; 17 Aug 2020, 12:11.

        Reageer


        • #5
          Als Youfone (lees KPN) nu eerst eens zorgt dat er bijvoorbeeld in Oostelijk ZeeuwsVlaanderen een fatsoenlijke mobiele telefoonverbinding is en dan eens verder gaat denken dan ze nu maar aan kunnen, ik hang met mijn mobieltjes tegen of uit het raam om aan 1 streepje verbinding te komen bij hun netwerk. Moet er wel bij zeggen dat dit met zowat alle netwerken hier zo is natuurlijk he maar overstappen heeft dus totaal geen zin, alles is even slecht dus pak je maar de goedkoopste voor je mobiel, met zulke mensen ga je toch echt geen internet opzetten natuurlijk zeker?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Goed het blijkt niet echt duidelijk uit het artikel maar het gaat hierover glasvezel, Caiway levert geen glasvezel
            in Zeeland dus de kans is klein dat je hier (ook) last van gaat krijgen.

            Verder dit terzijde, maar het onderstaande lijkt mij wel erg mooi :

            https://www.24i.com/news/youfone-del...24i-and-amino/


            Een DIT kastje gebaseerd op Android TV ?

            Tevens gelijk een grote app store (Netflix,Spotify, enz) ook erbij.?
            Als Caiway Caiway blijft dan is deze in Zeeland straks beschikbaar op de glasvezel.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X