Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta in vogelvlucht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta in vogelvlucht

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: delta3.PNG
Bekeken: 604
Grootte: 268,3 Kb
ID: 184748
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    In een duikvlucht van verkeerde klant...
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      van zulke dingen hou ik wel

      Reageer


      • #4
        Ja, we zien het een en ander voorbij vliegen via de Facebook Messenger.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
          Ja, we zien het een en ander voorbij vliegen via de Facebook Messenger.
          waarom kun je overigens via Twittter geen bericht meer sturen naar Delta Fiber ??

          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-06-29 om 11.45.25.jpg
Bekeken: 379
Grootte: 30,4 Kb
ID: 184834
          Laatst bewerkt door fred44nl; 29 Jun 2020, 12:46.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

            waarom kun je overigens via Twittter geen bericht meer sturen naar Delta Fiber ??

            Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2020-06-29 om 11.45.25.jpg Bekeken: 0 Grootte: 30,4 Kb ID: 184834
            Je volgt ze niet, ze volgen jou niet, je bent geblokt of je kunt er voor kiezen dat volgers je geen berichten kunnen sturen.
            Laatst bewerkt door Koeba; 29 Jun 2020, 13:34.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              je kunt er voor kiezen dat volgers je geen berichten kunnen sturen.
              wat heeft het voor zin, als een bedrijf op Twitter zit en dan geen berichten wenst te ontvangen ??

              oh ja, communicatie, ja, natuurlijk, dat is het probleem

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                waarom kun je overigens via Twittter geen bericht meer sturen naar Delta Fiber ??

                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-06-29 om 11.45.25.jpg
Bekeken: 379
Grootte: 30,4 Kb
ID: 184834
                HI fred44nl , via Twitter is DELTA te benaderen via het account https://twitter.com/deltanl.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                  HI fred44nl , via Twitter is DELTA te benaderen via het account https://twitter.com/deltanl.
                  Ook voor vragen over energie, zoals het profiel vermeld!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Ook voor vragen over energie, zoals het profiel vermeld!
                    Hi Jos , vragen over energiecontracten kunnen vanuit dit account niet worden beantwoord. Ik heb direct een melding gemaakt om dit profiel aan te laten passen.
                    DELTA Energie heeft een eigen Facebook account en beschikt niet over een Twitter account. Op social media is DELTA Energie bereikbaar via deze link: m.me/deltaenergienl/.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                      Hi Jos , vragen over energiecontracten kunnen vanuit dit account niet worden beantwoord. Ik heb direct een melding gemaakt om dit profiel aan te laten passen.
                      DELTA Energie heeft een eigen Facebook account en beschikt niet over een Twitter account. Op social media is DELTA Energie bereikbaar via deze link: m.me/deltaenergienl/.
                      Ik heb dit de afgelopen tijd (ook via Twitter) vaker gemeld en ook al vaker het antwoord gekregen dat er een melding is uitgezet, waarmee (zoals inmiddels traditie) niets wordt gedaan.
                      Zo ook het op onderstaand Twitteraccount gemeldde probleem over telefonische bereikbaarheid van een 90-jarige vader...schaamt zich dan echt niemand de ogen uit z'n kop bij jullie? Laat iemand dat probleem oplossen, neem zelf contact op met de klant om te horen of dat ook is gebeurt en wacht niet af tot die klant weer maar reageert....echt...hoe kan dit nog in 20202!!!!
                      https://twitter.com/ulrica_delamar
                      Laatst bewerkt door Jos; 30 Jun 2020, 13:10.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                        Ik heb dit de afgelopen tijd (ook via Twitter) vaker gemeld en ook al vaker het antwoord gekregen dat er een melding is uitgezet, waarmee (zoals inmiddels traditie) niets wordt gedaan.
                        Zo ook het op onderstaand Twitteraccount gemeldde probleem over telefonische bereikbaarheid van een 90-jarige vader...schaamt zich dan echt niemand de ogen uit z'n kop bij jullie? Laat iemand dat probleem oplossen, neem zelf contact op met de klant om te horen of dat ook is gebeurt en wacht niet af tot die klant weer maar reageert....echt...hoe kan dit nog in 20202!!!!
                        https://twitter.com/ulrica_delamar
                        Hi Jos , meer dan een melding maken over deze situatie is mij helaas niet mogelijk. Voor het probleem betreffende de telefonische bereikbaarheid van de klant is door de technische afdeling van DELTA actie ondernomen. Dit wordt in orde gemaakt. Natuurlijk ben ik het met je eens dat het niet de bedoeling kan zijn dat klanten hun familie niet kunnen bereiken. Ik vertrouw erop dat de situatie in orde wordt gemaakt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          wat heeft het voor zin, als een bedrijf op Twitter zit en dan geen berichten wenst te ontvangen ??

                          oh ja, communicatie, ja, natuurlijk, dat is het probleem
                          Soms ben jij best grappig

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                            Ja, we zien het een en ander voorbij vliegen via de Facebook Messenger.
                            Deze komt gewoon van Dumpert hoor
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Kan die Jenni geen Engels?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X