Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta in vogelvlucht
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtJa, we zien het een en ander voorbij vliegen via de Facebook Messenger.
Laatst bewerkt door fred44nl; 29 Jun 2020, 11:46.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtLaatst bewerkt door Koeba; 29 Jun 2020, 12:34.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtje kunt er voor kiezen dat volgers je geen berichten kunnen sturen.
oh ja, communicatie, ja, natuurlijk, dat is het probleem
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Ook voor vragen over energie, zoals het profiel vermeld!
DELTA Energie heeft een eigen Facebook account en beschikt niet over een Twitter account. Op social media is DELTA Energie bereikbaar via deze link: m.me/deltaenergienl/.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi Jos , vragen over energiecontracten kunnen vanuit dit account niet worden beantwoord. Ik heb direct een melding gemaakt om dit profiel aan te laten passen.
DELTA Energie heeft een eigen Facebook account en beschikt niet over een Twitter account. Op social media is DELTA Energie bereikbaar via deze link: m.me/deltaenergienl/.
Zo ook het op onderstaand Twitteraccount gemeldde probleem over telefonische bereikbaarheid van een 90-jarige vader...schaamt zich dan echt niemand de ogen uit z'n kop bij jullie? Laat iemand dat probleem oplossen, neem zelf contact op met de klant om te horen of dat ook is gebeurt en wacht niet af tot die klant weer maar reageert....echt...hoe kan dit nog in 20202!!!!
https://twitter.com/ulrica_delamarLaatst bewerkt door Jos; 30 Jun 2020, 12:10.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Ik heb dit de afgelopen tijd (ook via Twitter) vaker gemeld en ook al vaker het antwoord gekregen dat er een melding is uitgezet, waarmee (zoals inmiddels traditie) niets wordt gedaan.
Zo ook het op onderstaand Twitteraccount gemeldde probleem over telefonische bereikbaarheid van een 90-jarige vader...schaamt zich dan echt niemand de ogen uit z'n kop bij jullie? Laat iemand dat probleem oplossen, neem zelf contact op met de klant om te horen of dat ook is gebeurt en wacht niet af tot die klant weer maar reageert....echt...hoe kan dit nog in 20202!!!!
https://twitter.com/ulrica_delamar
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
wat heeft het voor zin, als een bedrijf op Twitter zit en dan geen berichten wenst te ontvangen ??
oh ja, communicatie, ja, natuurlijk, dat is het probleem
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk berichtJa, we zien het een en ander voorbij vliegen via de Facebook Messenger.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer