Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".
    Dat ga je namelijk denken, als er niet eens de moeite door Delta Fiber genomen wordt te reageren.
    Ze reageren waarschijnlijk niet want dan kunnen ze niet anders dan toegeven dat het niet klopt wat er gaande is. En Delta fouten zien toegeven heb ik nog niet vaak gezien.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE]
    Wat voor punt hebben ze gemaakt dan?
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    "Je zelf op de borst kloppen over de rug van de klanten", zal je bedoelen.

    De winst zou dit jaar aardig dalen als ze alle klanten van het juiste modem zouden voorzien.

    Zeeuwen zijn trouw, maar langzamerhand worden ze er ook van doordrongen dat we uitgeleverd zijn aan een investeringsmaatschappij.
    En die denkt alleen aan zich zelf en imago.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Of denkt Delta Fiber soms : "Wat niet weet, wat niet deert!".

    Dat ga je namelijk denken, als er niet eens de moeite door Delta Fiber genomen wordt te reageren.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
    Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.
    Blijkbaar interesseert het Delta geen ene moer dat nog zoveel klanten niet de snelheid halen die zou moeten, hoeveel bagger ze ook over zich heen krijgen. Ik vermoed dat de lijst van wijken die nog niet gereed zijn zo lang is, dat ze die niet openbaar durven maken, omdat het wel heel erg lange zou zijn!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Rechtstreeks bekabeld aangesloten op het modem via: https://www.delta.nl/internet/speedtest/

    Bij je abonnement vind je de snelheid die je zou moeten hebben.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 17 Jun 2020, 15:03.

    Laat een reactie achter:


  • ErikM
    antwoordde
    Misschien een domme vraag / opmerking, maar hoe kun je de up- en downloadsnelheid van het abonnement meten ?
    ErikM in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
    Prima toch!
    .
    Helemaal niet prima, je hoeft als klant toch niet eerst te gaan vragen om dan pas te krijgen waar je voor betaalt. Ze moeten gewoon zorgen dat het voor iedereen op orde is.
    Daarnaast helpt het sturen van een mailtje ook niet altijd. Met een modemwissel is het niet altijd opgelost, de wijk moet ook wel geschikt zijn.

    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE]

    nee, zeker niet !!!
    Delta heeft persberichten uitgestuurd waarin groots werd aangekondigd, dat men als eeerste Docsis 3.1 heeft.
    dat heet mooi weer spelen om daardoor in een beter daglicht te komen.
    haantje de voorste spelen, terwijl het van geen kant klopt.
    en het daarna wekenlang vertikken om te reageren op signalen/vragen van klanten over die verkeerde communicatie en geschepte onduidelijkheid,
    maar er als de kippen bij zijn om te pronken met een bericht van de Consumentenbond dat het zo'n geweldige provider is!!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
    Prima toch!


    nee, zeker niet !!!
    Delta heeft persberichten uitgestuurd waarin groots werd aangekondigd, dat men als eeerste Docsis 3.1 heeft.
    dat heet mooi weer spelen om daardoor in een beter daglicht te komen.
    haantje de voorste spelen, terwijl het van geen kant klopt.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • PrackeR
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Uit de andere posts blijkt wel. dat " Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn".

    Met stuur maar een mailtje, wordt slechts de bewuste klant geholpen.
    Het is een algemeen probleem en daarom zou het antwoord dan ook van Delta Fiber moeten komen.

    Of draait het om de centen en houdt Delta Fiber zich hierover maar stil?
    Niet iedereen heeft een idee van de internet snelheid, dus vinden dit helemaal niet belangrijk. Deze komen terzijnertijd aan de beurt voor een modemwissel.
    Voor de klanten die erop staan dat zij de juiste snelheid krijgen, bestaat er de mogelijkheid een versnelde modemwissel aan te vragen door middel van contact met Delta.
    Prima toch!

    In het verleden heb ik dit ook zo gedaan met een versnelde aanvraag van een slimme meter.
    PrackeR in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    'Mensen' = Rinus.

    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • koekeroe
    antwoordde
    Rinus neem nog een biertje man
    koekeroe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Daar is een forum toch ook deels voor bestemd? In een forum kun je je klachten/opmerking/problemen toch kwijt.
    Als je van een bepaald onderwerp tabak hebt volg je dat toch niet meer.

    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X