Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inlogproblemen Delta WiFispots

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inlogproblemen Delta WiFispots

    geen resultaat, zelfde meldingen
    - certificaat opnieuw gedownload op de betreffende S10
    - DeltaWifiSpots afgemeld op de lijst van aanwezige wifiverbindingen
    - certificaat geinstalleerd en certificaat ingevuld zoals altijd
    - DeltaWiFiSpots gekozen op de lijst van aanwezige wifiverbindingen -> geen resultaat, zelfde meldingen

    Bij al deze pogingen regelmatig de S10 opnieuw opgestart en het modem ook opnieuw opgestart.
    Al de bovengenoemde acties diverse malen opnieuw uitgevoerd zowel op mijn S10 als die van mijn vrouw maar steeds hetzelfde probleem.

    Heb de afgelopen week 5 keer de klantenservice van Delta Fiber gebeld maar geen van de 5 personen die ik aan de lijn kreeg kon mij de oplossing, maar alleen wat ik zelf al diverse malen had geprobeerd.
    Advies was: zet het probleem op het forum misschien dat iemand dit verschijnsel kent. Hopelijk is dit zo !!!

  • #2
    Zie voor info dit topic :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...elta-wifispots

    Reageer


    • #3
      Zelfde probleem.
      Helaas nog geen werkende oplossing van Delta gehad.

      Reageer


      • #4
        Heb al 5 keer gebeld met Delta en ook mensen van de technische dienst gesproken, maar die komen niet verder dan de verschillende oplossingen die ik zelf had bedacht. Hopelijk wordt dit probleem toch verder door hen uitgezocht en komt er een oplossing

        Reageer


        • #5
          Hi zappy17 er zijn meerdere meldingen bekend over problemen met de DELTA Wifispots, hiervoor is inmiddels een melding gemaakt. We hopen dat er zo snel mogelijk een fix is voor het issue.

          Reageer


          • #6
            "We hopen dat er zo snel mogelijk een fix is voor het issue".
            Als het net zo snel gaat als het oplossen van andere dingen die niet of niet goed werken kan het wel weer eens een tijdje gaan duren voor het opgelost is.

            Het valt me ook op dat er geschreven wordt "We hopen". Ze "hopen" dus dat er een oplossing komt. In mijn ogen moet je niet "hopen" dat er een oplossing komt maar moet je er gewoon voor zorgen dat er zo snel mogelijk een oplossing is!

            Reageer


            • #7
              Hi Ixxie daarmee bedoel ik aan te geven dat er vanuit mijn optiek zo snel mogelijk een oplossing mag komen vanuit het netwerkcentrum dat dit in behandeling heeft. Kon ik deze oplossing eigenhandig voor elkaar boksen dan was dat namelijk al gebeurd.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X