geen resultaat, zelfde meldingen
- certificaat opnieuw gedownload op de betreffende S10
- DeltaWifiSpots afgemeld op de lijst van aanwezige wifiverbindingen
- certificaat geinstalleerd en certificaat ingevuld zoals altijd
- DeltaWiFiSpots gekozen op de lijst van aanwezige wifiverbindingen -> geen resultaat, zelfde meldingen
Bij al deze pogingen regelmatig de S10 opnieuw opgestart en het modem ook opnieuw opgestart.
Al de bovengenoemde acties diverse malen opnieuw uitgevoerd zowel op mijn S10 als die van mijn vrouw maar steeds hetzelfde probleem.
Heb de afgelopen week 5 keer de klantenservice van Delta Fiber gebeld maar geen van de 5 personen die ik aan de lijn kreeg kon mij de oplossing, maar alleen wat ik zelf al diverse malen had geprobeerd.
Advies was: zet het probleem op het forum misschien dat iemand dit verschijnsel kent. Hopelijk is dit zo !!!
- certificaat opnieuw gedownload op de betreffende S10
- DeltaWifiSpots afgemeld op de lijst van aanwezige wifiverbindingen
- certificaat geinstalleerd en certificaat ingevuld zoals altijd
- DeltaWiFiSpots gekozen op de lijst van aanwezige wifiverbindingen -> geen resultaat, zelfde meldingen
Bij al deze pogingen regelmatig de S10 opnieuw opgestart en het modem ook opnieuw opgestart.
Al de bovengenoemde acties diverse malen opnieuw uitgevoerd zowel op mijn S10 als die van mijn vrouw maar steeds hetzelfde probleem.
Heb de afgelopen week 5 keer de klantenservice van Delta Fiber gebeld maar geen van de 5 personen die ik aan de lijn kreeg kon mij de oplossing, maar alleen wat ik zelf al diverse malen had geprobeerd.
Advies was: zet het probleem op het forum misschien dat iemand dit verschijnsel kent. Hopelijk is dit zo !!!
Reageer