Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanleg glasvezel in Zeeland van start
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
Ik heb me wel opgegeven, al zouden ze normaal een aanbod doen nadat er hier glas was aangelegd.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
Heb jij je wel opgegeven dat je glas wilt of gaat Delta nu gewoon pakketten overzetten?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Mooi, dan kun je onderhand je media converter uit de kast gaan halen
Laat een reactie achter:
-
Mooi, dan kun je onderhand je media converter uit de kast gaan halenLaatst bewerkt door driepinter; 22 Mar 2021, 18:55.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Was van het weekend hier nog en vier en halve maand later steken de "groene sprieten" nog boven het trottoir, dus het schiet nog niet zo op.1 foto
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk berichtWe moeten wel een lange adem hebben...Laatst bewerkt door driepinter; 22 Mar 2021, 08:42.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Dit jaar legt DELTA 1623 km glasvezel in de Zeeuwse grond. En daar sluiten we 1280 straten op aan.
40.000 huishoudens zijn dan al klaar voor de toekomst met glasvezel.
bron
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Punkrocker Bekijk bericht
Maar ik neem aan dat je wel je @ Zeelandnet emailadressen enz blijft behouden als je een Glasvezel abo kiest...?
Al een DELTA abonnement via de kabel?
Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.
Heb je een contract afgesloten met een actieaanbod, dan gaat deze gelden vanaf het moment dat je nieuwe glasvezelabonnement wordt geactiveerd. Tot je bent overgezet kun je uiteraard gebruik blijven maken van ons superieure kabelnetwerk.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk berichtKeuze tussen Delta, Delta en Delta schat ik zo in.
Laat een reactie achter:
-
- 3 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door egter Bekijk berichtKeuze tussen Delta, Delta en Delta schat ik zo in.
In de overige EQT-gebieden zijn Solcon, Kliksafe, Heldenvannu, Delta Zakelijk en Online.nl verkrijgbaar.
En eerlijk gezegd dat houdt niet over....
En dat KPN ook glasvezel aanlegt.. EQT praat met KPN op dit moment over een overname. Het is allemaal pril en afwachten.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: