We moeten wel een lange adem hebben...
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanleg glasvezel in Zeeland van start
Samenvouwen
X
-
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Nee, ik vind dat niet erg kies : " Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet "
''Ben ik eigenlijk nog wel benieuwd uit welke providers op het netwerk deze familie Verkuil precies kon kiezen ?
Want dat blijft altijd nog de grote vraag.''
Als je met naam en toenaam in de krant verschijnt, en je staat vrijwillig in het telefoonboek!
Beste driepinter, u bent er nieuwsgierig naar, ik niet, dus ik dacht ik geef u een tip en de hint om uw nieuwsgierigheid te kunnen bevredigen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Ben ik eigenlijk nog wel benieuwd uit welke providers op het netwerk deze familie Verkuil precies kon kiezen ?
Want dat blijft altijd nog de grote vraag.
Laat een reactie achter:
-
Want dat blijft altijd nog de grote vraag.Laatst bewerkt door driepinter; 11 Nov 2020, 08:48.
Laat een reactie achter:
-
-
Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk berichtMogelijk kunnen de collega's van forumbeheer voor je kijken wanneer die werkzaamheden wel zullen plaatsvinden.
Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om nog niet optimaal van je snelheid te kunnen profiteren.
Maar het bericht over de aanleg van glasvezel in Goes is dus geen nep-nieuws.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtWaar legt DELTA de komende periode glasvezel aan?
In 2021 gaan we verder en starten ook met de aanleg in Vlissingen, Oost-Souburg, Hulst, Kapelle en Kruiningen.
https://www.delta.nl/over-delta/glas...glasvezel-aan/Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Oct 2020, 12:29.
Laat een reactie achter:
-
Waar legt DELTA de komende periode glasvezel aan?
In 2021 gaan we verder en starten ook met de aanleg in Vlissingen, Oost-Souburg, Hulst, Kapelle en Kruiningen.
https://www.delta.nl/over-delta/glas...glasvezel-aan/
Laat een reactie achter:
-
foto van de Delta glasvezelaanleg in Goes.
Je vraagt je toch echt af wanneer de concurrentie (KPN) langskomt of weer dat troittoir open moet.
Met alle gevolgen van dien met kans op beschadiging op pas gelegde kabels.1 foto
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk berichtDelta kan altijd nog als het IPTV platform zo krakkemikkig blijft als nu, een omzetter plaatsen zodat je weer een DVB-C signaal krijgt uit de glasvezel.
Rekam in Gouda doet het op deze manier met de glasvezel aansluitingen.
juist dat moet reden zijn IPTV tiptop in orde te hebben.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: