Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Jeroen, dat noem ik met een kluitje in het riet gestuurd worden.

    Immers was al bekend voor de Coronacrisis dat de deadline niet gehaald zou worden.
    Ook uit monde van de monteurs gehoord.
    Doodleuk verstuurd Delta Fiber een mail met de nieuwe snelheden.


    Verder haal ik maar 15 Mbps waar nu echt "tijdelijk" 20Mbps zou moeten geleverd worden.

    Reageer


    • #17
      Waar maakt iedereen zich nu zo druk om.
      We zitten allemaal thuis en hebben overal teveel tijd voor, dus als je wat langer moet wachten voor je upload doe je iets anders tussen door.
      Tenslotte mag je ook nog maar 100 op de snelweg en de wegenbelasting wordt er niet minder op.
      Relax, het goede weer komt eraan.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Toof Bekijk bericht
        We zitten allemaal thuis en hebben overal teveel tijd voor, dus als je wat langer moet wachten voor je upload doe je iets anders tussen door.
        je slaat de plank volledig mis.
        het feit dat we overdag niet sneller mogen dan 100 km/h geldt voor iedereen.
        niet voor een gedeelte van de bevolking.

        de beloofde uploadverhoging zou voor iedereen, die de aankondigings-email heeft ontvangen !!

        Reageer


        • #19
          Een hele rits forumonderwerpen worden verstoord door het gezeur over alles en nog wat..... :-(
          Laatst bewerkt door Rinus; 3 Apr 2020, 21:05.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
            Een hele rits forumonderwerpen worden verstoord door het gezeur over alles en nog wat..... :-(
            je gaat kennelijk voorbij aan het feit, dat Delta een loopje met haar klanten neemt.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              je gaat kennelijk voorbij aan het feit, dat Delta een loopje met haar klanten neemt.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Rinus, als onze klachten (die ook nog eens terecht zijn) jouw niet aanstaan, dan ben je vrij om deze links te laten liggen. Het hele topic kun je overslaan als jij vind dat jij geen klachten hebt zoals wij.
                Het verdedigen van Delta door jou en enkele andere personen op dit forum is niet nodig (draagt ook niet bij aan een oplossing, maar is eerder olie op het vuur gooien), Delta kan (neem ik aan) zelf zijn/haar mannetje wel staan.

                Je 'grappige' opmerkingen over augurken kennen we inmiddels wel, je kunt er zelf ook wel wat gebruiken.

                Je moet niet vergeten dat dit een service forum is, en daar komen ook klachten langs. Dat hoort ook bij de (gebrekkige) service!!
                Laatst bewerkt door Michel; 3 Apr 2020, 20:59.

                Reageer


                • #23
                  Bij mij in de (nieuwbouw) wijk ligt nu al ruim een jaar glasvezel tot in mijn meterkast, maar onze wijk is aangesloten op een 1 of ander bagger kastje. Dus daar hebben we niks aan . Ow en ook hier liggen de next generation werkzaamheden stil. Maar heb wel een mail gekregen dat er spoedwerkzaamheden zouden uitgevoerd worden gisteren waardoor internet regelmatig weg zou kunnen vallen, lekker handig als je online een assessment gesprek hebt voor school.

                  Reageer


                  • #24


                    Ik zou bijna zeggen het zal tijd worden.

                    https://www.telecompaper.com/nieuws/...loten--1336977

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      [I]
                      Ik zou bijna zeggen het zal tijd worden.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                        [/SIZE]
                        Ja, Delta en Caiway verglazen ook buitengebieden waar woningen 100 tot 300 meter uit elkaar liggen.
                        ze zullen dus alles verglazen, ook de kleine dorpjes.
                        Maar goed, ik zou eerst het tv product de boost geven die het nodig heeft, dat is op glasvezel slechts 30% van wat je er van mag verwachten in vergelijking tot KPn en Ziggo

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                          Ja, Delta en Caiway verglazen ook buitengebieden waar woningen 100 tot 300 meter uit elkaar liggen.
                          oh, maar waar dan ??
                          zijn ze daar nu al mee bezig ??
                          ik zie of merk d'r niks van.

                          Reageer


                          • #28
                            Dat komt door de Corona ...

                            Reageer


                            • #29
                              Het is geen Zeeland dat klopt, de kleine (Zeeuwse) dorpjes waar fred44nl over spreekt komen pas na vijf jaar aan de beurt.

                              https://www.telecompaper.com/nieuws/...ormer--1337035

                              Laatst bewerkt door driepinter; 4 May 2020, 11:22.

                              Reageer


                              • #30
                                Hm: https://www.telecompaper.com/nieuws/...loten--1336977

                                Delta Fiber Netwerk heeft zijn koers eind 2019 verlegd. Voorheen richtte het zich op het buitengebied, maar via eerst dorpskernen wordt ook bij dat bedrijf de aandacht verlegd naar de steden.
                                Jammer.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X