Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Michel
    antwoordde
    Hoe kunnen we zien dat de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond?
    Op de website staan geen werkzaamheden of storingen vermeld.

    Bekijk de actuele storingen en gepland onderhoud van DELTA.

    Laat een reactie achter:


  • Anton100
    antwoordde
    Download is ok. Upload blijft hier steken op 30 (ipv 50)
    EPC3940AD
    Laatst bewerkt door Anton100; 27 Mar 2020, 11:08.

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Mailtje verstuurd.

    Wil er nog wel bij opmerken dat er in de mail van Delta Fiber niets vermeld wordt als: "Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden".

    Dat lijkt me toch relevante info.
    De prijs voor een abonnement is overal het zelfde, maar het geleverde kan dus wel degelijk verschillen.


    Zo het niet geleverd kan worden, lijkt me dat dan niet terecht!
    De abonnementen werden voor allen verhoogd om een bepaald resultaat te halen, maar mogelijk kan dat niet overal geleverd worden.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

    Dan begrijp ik niet, waarom ze niet gewacht hebben tot de werkzaamheden afgerond zijn.
    Waarom kan er daarover dan ook geen mailtje verzonden worden.

    Delta Fiber is er prat op de Provider te zijn met de hoogste Uploadsnelheid!
    Maar staat nu ronduit in zijn hemd door de zeer slechte communicatie.


    Welk product het ook betreft, Delta Fiber wil voorop lopen, maar het resultaat toont gebreken.

    Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.

    Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Voor de snelheidsverhoging moeten de werkzaamheden bij jou in de wijk zijn afgerond.
    ja, dat snappen we allemaal.
    waar het mis gaat, dat is dat je als klant een persoonlijk gerichte email krijgt over de snelheidsverhoging.
    maar kennelijk zijn nog niet overal de werkzaamheden afgerond.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Mar 2020, 10:44.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
    Helaas, de EPC3940AD hier blijft steken op 125/5 ipv 125/10. Ook niet na 5 minuten van de stroom.
    Voor de snelheidsverhoging moeten de werkzaamheden bij jou in de wijk zijn afgerond. Je modem is geschikt voor de snelheidsverhoging.
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.


    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Edwinb Zou de verhoging inmiddels bij iedereen moeten zijn doorgevoerd?
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • nberghuis
    antwoordde
    Edwinb Hier ook nog geen 400/100. mail verstruurd naar [email protected]
    nberghuis in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door nberghuis; 27 Mar 2020, 10:24.

    Laat een reactie achter:


  • sloeberGJ
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.

    Gedaan
    sloeberGJ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Eddepet71 Bekijk bericht
    In MijnDelta staat inmiddels 400/100.

    Ik had al maanden een uploadsnelheid van 30Mbps (volgens Delta waren ze de uploadsnelheid gefaseerd aan het doorvoeren), maar sinds gisteren is dit verlagen naar 15Mbps. Hier gaat dus ook iets niet goed.

    Misschien kan een moderator er eens naar kijken?

    PS gisterenavond was het internet sowieso heel slecht, duurde lang om websites te openen. Dat is inmiddels wel weer opgelost.
    Ik kijk de verbinding graag even voor je na. Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.


    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door sloeberGJ Bekijk bericht
    Hier ook nog geen 400/100. Het staat ook niet bij; beheer je modem->snelheid
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant? Dan kijk ik dit voor je na.
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • sloeberGJ
    antwoordde
    Hier ook nog geen 400/100. Het staat ook niet bij; beheer je modem->snelheid
    sloeberGJ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Eddepet71
    antwoordde
    In MijnDelta staat inmiddels 400/100.

    Ik had al maanden een uploadsnelheid van 30Mbps (volgens Delta waren ze de uploadsnelheid gefaseerd aan het doorvoeren), maar sinds gisteren is dit verlagen naar 15Mbps. Hier gaat dus ook iets niet goed.

    Misschien kan een moderator er eens naar kijken?

    PS gisterenavond was het internet sowieso heel slecht, duurde lang om websites te openen. Dat is inmiddels wel weer opgelost.
    Eddepet71 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ik heb nog een epc3212 en die haalt gewoon 125/10.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Helaas, de EPC3940AD hier blijft steken op 125/5 ipv 125/10. Ook niet na 5 minuten van de stroom.
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X