Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door maartje Bekijk bericht
    Driepinter . bedankt voor je antwoord...hier ben ik blij mee, Dit wist ik niet.

    kan ik dat zelf, of kan ik dan beter de tv laten installeren door iemand die er verstand van heeft?

    nog even dit... ik heb geen familie.. moet alles alleen uitzoeken.

    vandaar mijn vraag
    Hi maartje , de TV hoeft in principe enkel te worden aangesloten met een COAX kabel op de hoofdaansluiting, afhankelijk van de zenders die je wenst te kijken (uit jouw zenderpakket) kun je er voor kiezen om een decoder of CI+ module aan te sluiten op/in het TV toestel. Indien je dit liever door een servicemonteur wenst te laten uitvoeren is dat zeker mogelijk. Hier worden wel bepaalde kosten voor in rekening gebracht.

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

      Hi maartje , de TV hoeft in principe enkel te worden aangesloten met een COAX kabel op de hoofdaansluiting, afhankelijk van de zenders die je wenst te kijken (uit jouw zenderpakket) kun je er voor kiezen om een decoder of CI+ module aan te sluiten op/in het TV toestel. Indien je dit liever door een servicemonteur wenst te laten uitvoeren is dat zeker mogelijk. Hier worden wel bepaalde kosten voor in rekening gebracht.
      Er zijn bedrijven die, wanneer je er een TV aanschaft, de TV thuisbrengen en werkend(!) opleveren. Hoef je zelf niets te doen dan de deur openhouden en sluiten.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • ik heb nog even 1 vraag.
        wat betekend Certificaties:Ziggo

        moet je dan overstappen, of kan je dan gewoon toch bij zeelandnet blijven.
        ik zie dit bij veel tv,staan.

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door maartje Bekijk bericht
          ik heb nog even 1 vraag.
          wat betekend Certificaties:Ziggo

          moet je dan overstappen, of kan je dan gewoon toch bij zeelandnet blijven.
          ik zie dit bij veel tv,staan.
          Dat betekend dat de TV tevens is geschikt voor Delta (digitale tv) want overstappen naar Ziggo kan in Zeeland niet.

          Reageer


          • bedankt voor je antwoord. blij mee.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X