Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lagere snelheid na Upgrade

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Ik ga dat ook FF proberen, bedankt voor je suggestie..... Jammer dat Delta zo reageert. Ik denk inderdaad dat het een communicatie kwestie op IP nivo is....

        Reageer


        • #19
          Nog zo een leuke reactie van Delta;

          Goedenavond Ton. Zonder router haal je wel de snelheid. Met router haal je die niet. Het probleem zit dus in de router. Hiervoor kan je contact opnemen met de routerfabrikant. ^Matthijs

          Oftewel; zoek het lekker zelf uit........

          Reageer


          • #20
            Wat ik zo raar vind is dat de Delta klanten op de kabel dus blijkbaar een bridge mode op de kabel ondersteunt maar op de glasvezel nu juist weer niet!
            Waarom meten ze met twee maten?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht
              dat het een communicatie kwestie op IP nivo is....
              bij ethernet-communicatie kom je MTU tegen.
              wellicht dat daar iets mis mee is.

              Reageer


              • #22
                Ik heb nu de ASUS uitgeschakeld en afgekoppeld. Ik heb de bridge modus van de Sagemcom uitgeschakeld, en de Sagemcom Wifi geactiveerd. Mijn laptop en smartphone zijn nu via WIFI verbonden met de Sagemcom. Ook dan haal ik slechts 180/25 terwijl dat bij de Cisco 400/25 via WIFI was. Volgens DELTA lag het aan de ASUS, maar die is nu uitgeschakeld. Wie het weet mag het zeggen.......

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht
                  Ook dan haal ik slechts 180/25 terwijl dat bij de Cisco 400/25 via WIFI was.
                  het eerste wat Delta/Zeelandnet zal zeggen is: wat is de snelheid bedraad ??
                  als dat 400/25 is, dan heb je een wifi probleem.

                  en dat kan vele oorzaken hebben.
                  gebruik je dezelfde WPA-functie ??

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    het eerste wat Delta/Zeelandnet zal zeggen is: wat is de snelheid bedraad ??
                    als dat 400/25 is, dan heb je een wifi probleem.

                    en dat kan vele oorzaken hebben.
                    gebruik je dezelfde WPA-functie ??
                    Tja, en welk wifi probleem heb ik dan? Moet ik dan verhaal gaan halen bij Samsung en MSI ? Terwijl met deze twee apparaten ik de volledige wifi snelheid kon benutten met het CISCO modem? En ja, ik ben gewoon verbonden via WPA/WPA2 protocol........

                    Reageer


                    • #25
                      We gaan het allemaal wel eens afwachten; ben benieuwd of er nog anderen zijn die de Sagemcom al hebben (in bridge modus), en met eigen router die dikke snelheid er wel uit halen......

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht

                        Tja, en welk wifi probleem heb ik dan? Moet ik dan verhaal gaan halen bij Samsung en MSI ? Terwijl met deze twee apparaten ik de volledige wifi snelheid kon benutten met het CISCO modem?
                        als je vlak naast het modem zit, dan moet jouw smartphone dezelfde snelheid als voorheen kunnen halen.
                        en daar kun je Delta/Zeelandnet wel op aanspreken.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Heb je al eens een kwartier de stroom eraf gehaald ?
                          Dat is lekker nutteloos.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht
                            Nog zo een leuke reactie van Delta;

                            Goedenavond Ton. Zonder router haal je wel de snelheid. Met router haal je die niet. Het probleem zit dus in de router. Hiervoor kan je contact opnemen met de routerfabrikant. ^Matthijs

                            Oftewel; zoek het lekker zelf uit........
                            Is gewoon zo. Probeer eens een andere kabel.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht
                              Ik heb nu de ASUS uitgeschakeld en afgekoppeld. Ik heb de bridge modus van de Sagemcom uitgeschakeld, en de Sagemcom Wifi geactiveerd. Mijn laptop en smartphone zijn nu via WIFI verbonden met de Sagemcom. Ook dan haal ik slechts 180/25 terwijl dat bij de Cisco 400/25 via WIFI was. Volgens DELTA lag het aan de ASUS, maar die is nu uitgeschakeld. Wie het weet mag het zeggen.......
                              400 via de WiFi? Daar geloof ik geen barst van.

                              Reageer


                              • #30
                                400 mbps halen over de wifi is alleen mogelijk als u verbindt met de 5 Ghz en vlak naast het modem staat.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X