Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Welk type modem krijg je bij glasvezel?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Welk type modem krijg je bij glasvezel?

    Beste forumleden,

    Ik ben op dit moment onderzoek aan het doen naar een nieuwe provider. Hiervoor ben ik bij Delta uitgekomen aangezien de hoge snelheden die aangeboden worden op het glasvezel netwerk.

    De huidige modem die nu gebruikt wordt stamt uit 2013 dus ik denk dat die wel aan vervanging toe is. Nu heb ik een aantal vragen, de eerste is: wat voor modem krijg ik van Delta als ik gebruik maak van glasvezel? En de tweede: is het mogelijk om die modem in bridge-mode te zetten? Aangezien ik van plan ben een eigen router te gebruiken.

    Alvast bedankt voor de mogelijke reaties!

  • #2

    Een Genexis 7840 modem, deze echter in Bridge (mode) zetten gaat moeilijk zie dit topic :

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...zel-flexpakket

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de reactie!

      Reageer


      • #4
        Niemand van Delta die weet of je bridge mode ook bij de Genexis 7840 kan instellen vanuit Mijn Delta?

        Reageer


        • #5
          Dat zit blijkbaar niet in MijnDelta zie voor info :

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...0-te-aktiveren

          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 9 Feb 2020, 17:21.

          Reageer


          • #6
            Nogmaals bedankt voor de reactie! Dat is op zich wel een afknapper. Ik hoop dat Delta hier alternatieven voor heeft.

            Reageer


            • #7
              Caiway biedt (bood?) volgens mij een Fritz!box aan. Dan heb je dit probleem niet. Aangezien deze providers aan het samengaan zijn weet ik niet hoe lang nog.

              Reageer


              • #8
                Dat is wel goed nieuws, een Fritzbox !!!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                  Dat is wel goed nieuws, een Fritzbox !!!
                  Bij de aanvraag van glasvezel, bijna twee jaar geleden, was dat een optie. Ik zie het er nu niet meer bij staan op hun site.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X