Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV online op Mac: niet alle zenders werken. Sinds kort op Ipad ook hetzelfde probleem.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
    Bij de oude app krijg ik ook de melding This content is not protected by vudrm and therefore cannot be played back using vuplaySDK.
    Maar bij de nieuwe idd niet meer.
    Maar de nieuwe 'stottert' / speelt niet verder halverwege een film. Dit had ik in het begin van de oude app hier ook. Gelukkig was dit probleem inmiddels verholpen maar met de nieuwe app begint dit weer.....
    Niet blij dus met de nieuwe app en dit zonder aankondiging....
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Je mag de e-mail richten aan [email protected] Dan kijk ik de verbinding even voor je na.

    Reageer


    • #17
      Ik kijk nu inmiddels 2 weken naar de nieuwe app; deze stottert inderdaad flink. Tijdens een voetbalwedstrijd staat het beeld bijvoorbeeld 10 seconden stil, gaat dan verder en even later verspringt het beeld en heb je een flink stuk gemist. Je zal maar een doelpunt missen. Heeft dit te maken met de verbinding of mijn interne netwerk?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door dinkytoy Bekijk bericht
        Ik kijk nu inmiddels 2 weken naar de nieuwe app; deze stottert inderdaad flink. Tijdens een voetbalwedstrijd staat het beeld bijvoorbeeld 10 seconden stil, gaat dan verder en even later verspringt het beeld en heb je een flink stuk gemist. Je zal maar een doelpunt missen. Heeft dit te maken met de verbinding of mijn interne netwerk?
        Dit is bekend zie

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X