Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV online op Mac: niet alle zenders werken. Sinds kort op Ipad ook hetzelfde probleem.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV online op Mac: niet alle zenders werken. Sinds kort op Ipad ook hetzelfde probleem.


    Ik heb sinds een jaar een nieuwe Mac. TV.online werkt niet goed, alleen NPO 1,2,3 en de nog enkele zenders werken. Er wordt steeds om de installatie van Silverlight gevraagd. Als ik de installatie gedaan heb werkt het nog niet en bij de volgende poging om de zender te kijken komt dezelfde melding weer.

    Sinds deze week doen diezelfde zenders het ook niet op de Ipad. Is dit toeval. Heeft dat met een update van IOS te maken? Ik krijg de melding: This content is not protected by vudrm and therefore cannot be played back using vuplaySDK.

    Wie kan mij helpen?

  • #2
    doe je dit in Safari ??
    probeer es met Firefox.

    je moet wel inloggen om alles te kunnen zien.

    Reageer


    • #3
      Bij ons idem op de I-pad op de app DELTA TV de melding: This content is not protected by vudrm and therefore cannot be played back using vuplaySDK.
      Alleen bij het live kijken van alle zenders behoudens NPO1/2 &3
      Tot begin van de week kon dit wel en nu ineens niet meer.
      We zijn gewoon keurig ingelogd !!
      Wie weet er opties

      Reageer


      • #4
        bij mij precies hetzelfde,silverlight installeren ,daarna weer hetzelfde.
        Word een beetje moedeloos bij zeelandnet,zie veel vragen in het forum, en heel weinig antwoorden.
        Te druk met uitbreiding naar de rest naar nederland ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
          bij mij precies hetzelfde,silverlight installeren ,daarna weer hetzelfde.
          Word een beetje moedeloos bij zeelandnet,zie veel vragen in het forum, en heel weinig antwoorden.
          Te druk met uitbreiding naar de rest naar nederland ?
          hoe gaat het met Firefox ??
          op m'n iPhone met iOS 13.3.1 werkt het gewoon zoals het behoort.
          Laatst bewerkt door fred44nl; 8 Feb 2020, 18:28.

          Reageer


          • #6
            Gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige.

            Ipad draait nu op OS 13.3.1 en krijg ook de melding over DRM rechten...

            Hopelijk snel een oplossing...

            VR

            Reageer


            • #7
              Probeer eens : https://webtv.delta.nl/ die heeft geen Silverlight nodig.

              en/of

              https://apps.apple.com/nl/app/delta-...v/id1456828131
              Laatst bewerkt door driepinter; 9 Feb 2020, 10:10.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Probeer eens : https://webtv.delta.nl/ die heeft geen Silverlight nodig.
                Die werkt wel op de iPad.

                bedankt voor de tip. Hopelijk wordt de issue mbt iPad snel opgelost!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door VR-Victor Bekijk bericht
                  Die werkt wel op de iPad.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Probeer eens : https://webtv.delta.nl/ die heeft geen Silverlight nodig.
                    geweldig!

                    bedankt driepinter!! Manlief weer gelukkig met zn voetbalwedstrijd

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor de tip, werkt perfect.

                        Reageer


                        • #13
                          Inderdaad, nieuwe app installeren en alles werkt weer. Heel jammer dat Delta dit nergens aankondigt en op het forum ook geen reactie geeft

                          Reageer


                          • #14
                            Ik weet niet hoe het vroeger was voordat dat Delta werd gekocht door EQT, maar nu lijkt de slechte communicatie naar zijn klanten die Delta de laatste tijd voert, erg veel op de belabberde communicatie naar de klanten zoals Caiway al jaren doet.
                            Kruisbestuiving is goed, maar dan wel de goeie !

                            Reageer


                            • #15
                              Bij de oude app krijg ik ook de melding This content is not protected by vudrm and therefore cannot be played back using vuplaySDK.
                              Maar bij de nieuwe idd niet meer.
                              Maar de nieuwe 'stottert' / speelt niet verder halverwege een film. Dit had ik in het begin van de oude app hier ook. Gelukkig was dit probleem inmiddels verholpen maar met de nieuwe app begint dit weer.....
                              Niet blij dus met de nieuwe app en dit zonder aankondiging....

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X