Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummerbehoud niet opgegeven, wat nu ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nummerbehoud niet opgegeven, wat nu ?

    Hallo,

    Ik heb dit abonnement :


    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Delta01.png
Bekeken: 918
Grootte: 36,7 Kb
ID: 180324

    Ik kan mij niet herinneren of ik ergens nummerbehoud kon opgeven bij de aanvraag (1,5 jaar geleden), en ik neem maar even aan dat dat niet is gebeurd. Nu heb ik twee nummers toegekend gekregen, die beiden niet de juiste zijn. Hoe kan ik achteraf het Nummerbehoud nog regelen ? N.b.: Er nam niemand op daarstraks op de servicedesk (45 minuten lang niet).

    Zijdelingse vraag maar enigszins gerelateerd : ik heb dus twee nummers, voor wat mij betreft 2 DECT telefoons. Maar hoe gebruik ik die bij 1 beschikbare poort op de mij toegezonden GENEXIS 7840 ?
    Het is geen halszaak als dit niet mogelijk is, maar dan moet ik het Business Pack ongedaan maken.
    Voor de overbodige duidelijkheid : DECT telefoons dus, en geen IP telefoons.

    Hartelijk dank voor een snel antwoord !
    Peter




  • #2
    De klantenservice ging om 16:00u dicht, dus probeer Chat, Facebook of Twitter.

    https://www.deltaglasvezel.nl/site/nl/klantenservice

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      De klantenservice ging om 16:00u dicht, dus probeer Chat, Facebook of Twitter.
      Haha. Om 15:25 werd ik zo snel mogelijk geholpen. Om 16:15 heb ik maar besloten dat de persoon achter de telefoon om 15:00 al sliep ("u wordt zo snel mogelijk geholpen" met afgijselijke muziek in een eeuwige loop speelde nog steeds om 16:15).

      Chat was gisteren de hele dag niet mogelijk - althans, het zag er zo uit :

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Delta03.png
Bekeken: 748
Grootte: 16,5 Kb
ID: 180341
      Nergens een link in dat vak, dus geen chat mogelijk. Mis ik daar iets ?

      Facebook en Twitter heb ik tot heden weg weten te houden.

      Reageer


      • #4
        Het blauwe Chat venster aan de rechterkant van het scherm is nu inderdaad weg.

        Reageer


        • #5
          Hi Peter,
          Even over dat telefoonnummer: is dat nog van jou? Betaal je nog voor dat nummer bij de "oude" telefoonprovider?
          Dan kan je dat alsnog laten overzetten naar Delta.

          Reageer


          • #6
            Hoi Ronny - Ja hoor, ik heb nog niets opgezegd. En wat mij betreft is er ook nooit communicatie geweest (vragen gesteld) over het overzetten / nummerbehoud enz. ...
            Komt vast goed. Dank je wel !

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door PeterSt Bekijk bericht
              Hoi Ronny - Ja hoor, ik heb nog niets opgezegd. En wat mij betreft is er ook nooit communicatie geweest (vragen gesteld) over het overzetten / nummerbehoud enz. ...
              Komt vast goed. Dank je wel !
              "Wat mij betreft".

              Anderhalf jaar geleden aangevraagd?

              Wat een warrig verhaal. Ik heb nu al medelijden met de agent die jou aan de telefoon gaat krijgen.

              Reageer


              • #8
                Twee telefoon aansluitingen op de GENEXIS 7840.

                https://www.delta.nl/zakelijk/klante...vragen/bellen/

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                  "Wat mij betreft".

                  Anderhalf jaar geleden aangevraagd?

                  Wat een warrig verhaal. Ik heb nu al medelijden met de agent die jou aan de telefoon gaat krijgen.
                  Tja, glasvezel buitengebied heh. Eerst aanvragen, dan meerdere maanden wachten tot / of zich voldoende mensen hebben aangemeld, dan plannen, dan graven, dan endpoints dan nog een 6 weken storing en dan ik een weekje vechten.
                  En dan was ik zelf nog "ambassadeur" ook. Gelukkig ben ik telefonisch niet meer bereikbaar. Hahaha.

                  Komt goed hoor.
                  Laatst bewerkt door PeterSt; 2 Feb 2020, 13:47.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Twee telefoon aansluitingen op de GENEXIS 7840.

                    https://www.delta.nl/zakelijk/klante...vragen/bellen/
                    Ja hoor, weet ik. Hooguit wist ik niet of je die tweede poort zo maar kan gaan gebruiken. Kennelijk wel dus. Dank je wel weer !


                    PS: Veel waziger is het nog dat alleen LAN poort 1 kan worden gebruikt, maar da's weer een ander onderwerp.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door PeterSt Bekijk bericht
                      Veel waziger is het nog dat alleen LAN poort 1 kan worden gebruikt, maar da's weer een ander onderwerp.


                      staat dat modem misschien in Bridge en heb je daar achter een eigen router ??

                      Reageer


                      • #12
                        OffTopic :

                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                        [/SIZE]

                        staat dat modem misschien in Bridge en heb je daar achter een eigen router ??
                        Fred, Nee. Maar waarom vraag je dat ? ik bedoel, kan ik die andere 3 poorten soms toch gebruiken ? In de handleiding staat "For future use". En ze doen het ook niet. Alleen poort 1 (en de WAN poort).

                        Ik zou het wel goed kunnen gebruiken ... (weer net iets minder latency voor 3 aansluitingen, plus ik kom onverwachts 2 poorten tekort - kom ik wel uit hoor).

                        Als dit interessant is, open ik er liever een nieuw topic voor.

                        Reageer


                        • #13
                          Een Genexis in Bridge (mode) zetten ging moeilijk zie dit topic :

                          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...zel-flexpakket

                          Zo te zien op deze (onderstaande) foto werken toch meerdere lan poorten.
                          Bijgevoegde bestanden
                          Laatst bewerkt door driepinter; 2 Feb 2020, 14:35.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door PeterSt Bekijk bericht
                            OffTopic :



                            Fred, Nee. Maar waarom vraag je dat ?

                            Reageer


                            • #15


                              Hier verder met de 4 LAN poorten

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X