Hallo,
Ik heb dit abonnement :

Ik kan mij niet herinneren of ik ergens nummerbehoud kon opgeven bij de aanvraag (1,5 jaar geleden), en ik neem maar even aan dat dat niet is gebeurd. Nu heb ik twee nummers toegekend gekregen, die beiden niet de juiste zijn. Hoe kan ik achteraf het Nummerbehoud nog regelen ? N.b.: Er nam niemand op daarstraks op de servicedesk (45 minuten lang niet).
Zijdelingse vraag maar enigszins gerelateerd : ik heb dus twee nummers, voor wat mij betreft 2 DECT telefoons. Maar hoe gebruik ik die bij 1 beschikbare poort op de mij toegezonden GENEXIS 7840 ?
Het is geen halszaak als dit niet mogelijk is, maar dan moet ik het Business Pack ongedaan maken.
Voor de overbodige duidelijkheid : DECT telefoons dus, en geen IP telefoons.
Hartelijk dank voor een snel antwoord !
Peter
Ik heb dit abonnement :
Ik kan mij niet herinneren of ik ergens nummerbehoud kon opgeven bij de aanvraag (1,5 jaar geleden), en ik neem maar even aan dat dat niet is gebeurd. Nu heb ik twee nummers toegekend gekregen, die beiden niet de juiste zijn. Hoe kan ik achteraf het Nummerbehoud nog regelen ? N.b.: Er nam niemand op daarstraks op de servicedesk (45 minuten lang niet).
Zijdelingse vraag maar enigszins gerelateerd : ik heb dus twee nummers, voor wat mij betreft 2 DECT telefoons. Maar hoe gebruik ik die bij 1 beschikbare poort op de mij toegezonden GENEXIS 7840 ?
Het is geen halszaak als dit niet mogelijk is, maar dan moet ik het Business Pack ongedaan maken.
Voor de overbodige duidelijkheid : DECT telefoons dus, en geen IP telefoons.
Hartelijk dank voor een snel antwoord !
Peter
Reageer