Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Flexpakket van Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe Flexpakket van Delta

    Zijn dit de nieuwe internet pakketten van Delta zie foto?
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Laatst bewerkt door Eddepet71; 5 Dec 2019, 09:32.

    Reageer


    • #3
      50+ zenders is gewoon het oude tv basis pakket, 90+ is het standaard interactieve tv abonnement

      Fox 1 Sports 1 is nu dus niet meer als los digitaal tv pakket te verkrijgen, hetzelfde zal waarschijnlijk gelden
      voor het Pluspakket.

      De belbundels hebben ze wel veranderd, belbundel Altijd heet nu Onbeperkt Europa en is dus 1 euro duurder geworden.

      Belbundel Avond & Weekend heet nu Onbeperkt in Nederland en is dus ook 1 euro duurder geworden.
      Laatst bewerkt door driepinter; 5 Dec 2019, 13:52.

      Reageer


      • #4
        driepinter
        Ik weet niet of je of je op mijn bericht reageert, maar het gaat mij erom dat ik tvbasis had en ze dit nu op '90' hebben gezet. Als ze het gewoon op '50' hadden laten staan dan had ik automatisch 2,50 per maand minder gevraagd.
        Ik heb nooit om die 99 zenders gevraagd. Ik heb het nu zelf weer teruggezet maar daar gaat het hier niet om. Delta heeft mijn zender pakket en mijzonder geupgradedag ik hierom gevraagd heb en mij zodoende teveel laten betalen.

        Het mooie van Flex is dat ik nu voor 1,50 extra van 200mb naar 400mb ga terwijl ik hier eerst een duurder pakket inclusief die 90 zenders voor moest nemen.
        Het jammere is dan weer Delta mij (voor zover ik weet) nooit op de hoogte heeft gebracht van dit nieuwe flex abonnement en de mogelijkheden....

        Reageer


        • #5
          Wat merken klanten verder

          Niet alleen maakt DELTA facturen overzichtelijker, ook komt het bedrijf met nieuwe online omgevingen die geschikt zijn voor mobiel gebruik en waarin klanten hun eigen producten en diensten eenvoudig kunnen beheren en aanpassen.
          De komende tijd richt DELTA zich op het uitbreiden van online zelfservice.


          https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...rzichtelijker/

          Dat is dus een beetje omslachtige manier om te zeggen dat je een Flexpakket krijgt.



          Laatst bewerkt door driepinter; 5 Dec 2019, 11:33.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              https://www.deltaenergie.nl/kabel

              Reageer


              • #8
                Ik moest even wat duidelijker zijn zie ik.
                Ipv van 90 zenders betalen voor 50 zenders (zoals jij altijd al had) is 2,50 goedkoper. 400mb is 4 euro duurder. Totaal dus 1,5 duurder ,dan wat ik zonder Flex betaal.

                Ik was juist in juni van 400mb teruggegaan naar 200mb omdat ik het prijsverschil te groot vond (je moest ook tv-pluspakket nemen). Voor die 1,50 natuurlijk weer snel terug naar 400mb. Alleen hopen dat ze de upload ook snel omhoog gooien(ze denken in het voorjaar).

                Ik heb inmiddels ook contact gehad met de klantenservice en die vonden dat ik blij moet zijn omdat ik voor hetzelfde geld (63,50) meer als eerst nu 90 zenders krijg.
                Dat ik die extra zenders helemaal niet wil en dat ik met 50 zenders 2,50 per maand goedkoper uit ben vergeten ze er maar voor hun gemak bij te vertellen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Timmermans
                  Zijn dit de nieuwe internet pakketten van Delta zie foto?
                  Ja dat klopt. Dit zijn de nieuwe pakketten die DELTA aanbied.

                  Oorspronkelijk gepost door Eddepet71 Bekijk bericht
                  ...Conclusie: Delta laat mij 2,50 meer betalen dan noodzakelijk.
                  Dat is nog maar de vraag of dat ook echt zo is. Stuur even een berichtje naar [email protected] en vermeld daarin je adresgegevens en een verwijzing naar dit topic en dan kijk ik dat voor je na.

                  Oorspronkelijk gepost door Eddepet71
                  En dit is niet de eerste keer. Tijdje terug stond er ineens onbeperkt onderling bellen voor 3 of 4 euro extra op mijn factuur terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Dit heb ik toen zelf kunnen uitzetten.
                  Dat is niet waar. Het was niet extra. Je kon juist extra gaan besparen doordat DELTA je nu de mogelijkheid bood de bundel onderling bellen op te zeggen. Dat was vroeger standaard onderdeel van het telefonieabonnement.

                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                    Ja dat klopt. Dit zijn de nieuwe pakketten die DELTA aanbied.



                    Dat is nog maar de vraag of dat ook echt zo is. Stuur even een berichtje naar [email protected] en vermeld daarin je adresgegevens en een verwijzing naar dit topic en dan kijk ik dat voor je na.




                    Laatst bewerkt door Eddepet71; 5 Dec 2019, 16:21.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X