Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Flexpakket van Delta

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nieuwe Flexpakket van Delta

Zijn dit de nieuwe internet pakketten van Delta zie foto?
    Bijgevoegde bestanden
  • 9 Reacties

Ik zie het het berichtje van Timmermans. Ik was helemaal niet op de hoogte dat Delta nu Flexabonnementen heeft.

Ik heb dus maar eens ingelogd in mijn Delta account. Ik had een 200mb/basistv/basis bellen abonnement van 63,50.
    Nu blijk ineens wonderbaarlijk ipv 50 zenders 90 zenders te hebben gekregen, terwijl ik daar niet om gevraagd heb. En het 'erge' is dat ik daar 8 euro mee maand voor moet betalen terwijl ik 'basis 50' had afgesloten en ik dat nu kan aanklikken voor 5,50.
    Conclusie: Delta laat mij 2,50 meer betalen dan noodzakelijk.

Ik vind dit nogal een bedenkelijke manier van 'klantenservice van Delta.
    als ik dit nu toevallig niet had gezien had ik nooit geweten dat ik nu ineens 40 zenders meer heb dan ik gevraagd heb én daar ook nog eens 2,50 teveel voor betaal.

En dit is niet de eerste keer. Tijdje terug stond er ineens onbeperkt onderling bellen voor 3 of 4 euro extra op mijn factuur terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Dit heb ik toen zelf kunnen uitzetten.

Dit zijn echt bedenkelijke manieren van geld verdienen.

(Ik kan nu overigens voor 4 euro meer voor een 400mb internetverbinding kiezen terwijl ik daar eerst nog 15 euro(incl de Ik zie het het berichtje van Timmermans. Ik was helemaal niet op de hoogte dat Delta nu Flexabonnementen heeft.

Tip: kijk eens in je Delta account of je ook 'teveel' betaalt voor tvzenders die je eigenlijk misschien helemaal niet wil.
    Ook als je nu een 400mb/tv plus abonnement hebt betaal je volgens mij rond de 6 euro teveel t.o.v. Flex.extra tv zenders die ik niet wil) voor had moeten betalen)
    Laatst bewerkt door Eddepet71; 5 dagen geleden.

Reageer

50+ zenders is gewoon het oude tv basis pakket, 90+ is het standaard interactieve tv abonnement

Fox 1 Sports 1 is nu dus niet meer als los digitaal tv pakket te verkrijgen, hetzelfde zal waarschijnlijk gelden
      voor het Pluspakket.

De belbundels hebben ze wel veranderd, belbundel Altijd heet nu Onbeperkt Europa en is dus 1 euro duurder geworden.

Belbundel Avond & Weekend heet nu Onbeperkt in Nederland en is dus ook 1 euro duurder geworden.
      Laatst bewerkt door driepinter; 5 dagen geleden.

Reageer

driepinter
        Ik weet niet of je of je op mijn bericht reageert, maar het gaat mij erom dat ik tvbasis had en ze dit nu op '90' hebben gezet. Als ze het gewoon op '50' hadden laten staan dan had ik automatisch 2,50 per maand minder gevraagd.
        Ik heb nooit om die 99 zenders gevraagd. Ik heb het nu zelf weer teruggezet maar daar gaat het hier niet om. Delta heeft mijn zender pakket en mijzonder geupgradedag ik hierom gevraagd heb en mij zodoende teveel laten betalen.

Het mooie van Flex is dat ik nu voor 1,50 extra van 200mb naar 400mb ga terwijl ik hier eerst een duurder pakket inclusief die 90 zenders voor moest nemen.
        Het jammere is dan weer Delta mij (voor zover ik weet) nooit op de hoogte heeft gebracht van dit nieuwe flex abonnement en de mogelijkheden....

Reageer

Dat hoop ik voor je, ik denk dat het prijsverschil tussen 200 Mbps en 400 Mbps nog altijd € 4,00 p/mnd is.

Wat merken klanten verder

Niet alleen maakt DELTA facturen overzichtelijker, ook komt het bedrijf met nieuwe online omgevingen die geschikt zijn voor mobiel gebruik en waarin klanten hun eigen producten en diensten eenvoudig kunnen beheren en aanpassen.
          De komende tijd richt DELTA zich op het uitbreiden van online zelfservice.

https://www.delta.nl/nieuws/pers/del...rzichtelijker/

Dat is dus een beetje omslachtige manier om te zeggen dat je een Flexpakket krijgt.

Laatst bewerkt door driepinter; 5 dagen geleden.

Reageer

Wat ik me sterk afvraag is, of Delta Fiber de kosten van de kabel van € 23,00 in hun abonnementen hebben verwerkt of je deze als nog even los mag afrekenen. In het laatste geval wordt de abonnementen een dure aangelegenheid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Fast-Herbie Bekijk bericht
              Wat ik me sterk afvraag is, of Delta Fiber de kosten van de kabel van € 23,00 in hun abonnementen hebben verwerkt of je deze als nog even los mag afrekenen. In het laatste geval wordt de abonnementen een dure aangelegenheid.
              https://www.deltaenergie.nl/kabel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Dat hoop ik voor je, ik denk dat het prijsverschil tussen 200 Mbps en 400 Mbps nog altijd € 4,00 p/mnd is.

Ik moest even wat duidelijker zijn zie ik.
                Ipv van 90 zenders betalen voor 50 zenders (zoals jij altijd al had) is 2,50 goedkoper. 400mb is 4 euro duurder. Totaal dus 1,5 duurder ,dan wat ik zonder Flex betaal.

Ik was juist in juni van 400mb teruggegaan naar 200mb omdat ik het prijsverschil te groot vond (je moest ook tv-pluspakket nemen). Voor die 1,50 natuurlijk weer snel terug naar 400mb. Alleen hopen dat ze de upload ook snel omhoog gooien(ze denken in het voorjaar).

Ik heb inmiddels ook contact gehad met de klantenservice en die vonden dat ik blij moet zijn omdat ik voor hetzelfde geld (63,50) meer als eerst nu 90 zenders krijg.
                Dat ik die extra zenders helemaal niet wil en dat ik met 50 zenders 2,50 per maand goedkoper uit ben vergeten ze er maar voor hun gemak bij te vertellen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Timmermans
                  Zijn dit de nieuwe internet pakketten van Delta zie foto?
                  Ja dat klopt. Dit zijn de nieuwe pakketten die DELTA aanbied.

Oorspronkelijk gepost door Eddepet71 Bekijk bericht
                  ...Conclusie: Delta laat mij 2,50 meer betalen dan noodzakelijk.
                  Dat is nog maar de vraag of dat ook echt zo is. Stuur even een berichtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl en vermeld daarin je adresgegevens en een verwijzing naar dit topic en dan kijk ik dat voor je na.

Oorspronkelijk gepost door Eddepet71
                  En dit is niet de eerste keer. Tijdje terug stond er ineens onbeperkt onderling bellen voor 3 of 4 euro extra op mijn factuur terwijl ik daar niet om gevraagd heb. Dit heb ik toen zelf kunnen uitzetten.
                  Dat is niet waar. Het was niet extra. Je kon juist extra gaan besparen doordat DELTA je nu de mogelijkheid bood de bundel onderling bellen op te zeggen. Dat was vroeger standaard onderdeel van het telefonieabonnement.

A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                    Ja dat klopt. Dit zijn de nieuwe pakketten die DELTA aanbied.

Dat is nog maar de vraag of dat ook echt zo is. Stuur even een berichtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl en vermeld daarin je adresgegevens en een verwijzing naar dit topic en dan kijk ik dat voor je na.

Ik heb al met support contact gehad en ik heb wel degelijk gelijk, zie ook mijn bericht hierboven.
                    Delta vindt dat ik blij moet zijn omdat ik voor de prijs van mijn oude abonnement(63,50) nu 40 extra zenders krijg.
                    Dat zou ook hartstikke leuk zijn als er geen alternatief was, namelijk 2,50 korting als ik toch die 40 zenders niet hoef.
                    Én juist dat alternatief(en het hele bestaan van Flex) vergeet Delta voor hun gemak maar aan mij te vertellen. Ik heb geen mail/brief/nieuwsbrief hierover ontvangen.

Hoe had ik er trouwens achter moeten komen dat ik extra zenders erbij kreeg? Dat zie ik alleen als ik de zenders van mijn tv opnieuw instel, en dat doe ik zelden.

Daarnaast kan ik nu voor 4 euro extra overstappen naar een 400mb abonnement, maar ook dat is ook niet gecommuniceerd.

Aan de ene kant ben ik erg blij met die 200mb verhoging voor 4 euro en de korting van 2,50 omdat ik 50 zenders behoud, maar de manier waarop ik hier achter moest komen vind ik niet tof.

Hier zal ik het verder bij laten, want het is me nu wel duidelijk én de uitkomst is uiteindelijk ook nog positief.

Edit: van supporkreeg ik zojuist te horen dat ik over de Flex wijzigingen een brief en een mail zou hebben moeten ontvangen.
                    De laatste 2 mails waren echter een nieuwsbrief op 11 oktober én op 14 november een mail met daarin facturatiewijziging per 1 december(Delta fiber).

Hebben jullie wel een brief en mail ontvangen? ​​​

Laatst bewerkt door Eddepet71; 5 dagen geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X