Biedt ZeelandNet ook een mail-only abonnement aan voor (toekomstige) ex-klanten, zodat deze na overstap naar andere internetaanbieder gebruik kunnen blijven maken van hun huidige @zeelandnet.nl adres? Of is het op een andere manier te regelen met ZeelandNet dat men bij overstap niet gelijk alle mailcontact kwijt is?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Mail-only abonnement voor ex-klanten
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Beste Edwin
Je account en e mail adressen blijven wel ergens hangen hoor.
Heb dit van het jaar meegemaakt,wilde mijn oude e mail adressen gebruiken,maar deze waren in gebruik.
Dit heb ik laten oplossen door een mail te sturen naar forumbeheer.
En die zijn toen netje,s opgelost, ( door Ferry ) en heb daarna gewoon mijn " oude " e mail adressen terug gekregen.
[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtHet klopt dat de e-mail adressen een bepaalde periode gereserveerd blijven staan. Maar deze zijn na het stopzetten van het abonnement niet meer actief te gebruiken.Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Sep 2019, 17:05.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIs AVG daarop van toepassing (gelijk verwijderen omdat het persoonsgegevens betreft) of hebben jullie een bewaarplicht omdat jullie de service als ISP aanbieden?
Een e-mailadres is een persoonsgegeven als het herleidbaar is naar een persoon (bijvoorbeeld voornaam.achternaam@). Misschien zou je verwachten dat in het privacybeleid van DELTA uitgelegd staat hoe hiermee wordt omgegaan, maar helaas kan ik het daar niet vinden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk berichtMisschien zou je verwachten dat in het privacybeleid van DELTA uitgelegd staat hoe hiermee wordt omgegaan, maar helaas kan ik het daar niet vinden.
De huidige wetgeving (die een regulierende functie beoogt) maakt hierbij wel onderscheid tussen zakelijke- en 'gewone' email adressen. Lang leve de verwarring...
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtIs AVG daarop van toepassing (gelijk verwijderen omdat het persoonsgegevens betreft) of hebben jullie een bewaarplicht omdat jullie de service als ISP aanbieden?
Reageer
-
Niet in de Europese Unie?
Als je (tijdelijk) niet in de Europese Unie woont, kan je alleen van deze tool gebruikmaken onder bepaalde voorwaarden. Lees hierover meer in onze FAQ onder de categorie 'Overige vragen'.
[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]
Reageer
-
Opnieuw en voor de zoveelste keer de conclusie, dat het niet handig is om het e-mail adres van de internet provider intensief te gebruiken.
ja, ik weet het, ik val in herhaling en het lost het probleem hier niet op.
maar neem een email-account, wat onafhankelijk van welke provider dan ook is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Tim Bekijk berichtBiedt ZeelandNet ook een mail-only abonnement aan voor (toekomstige) ex-klanten, zodat deze na overstap naar andere internetaanbieder gebruik kunnen blijven maken van hun huidige @zeelandnet.nl adres? Of is het op een andere manier te regelen met ZeelandNet dat men bij overstap niet gelijk alle mailcontact kwijt is?
Reageer
-
Het schijnt dan toch blijkbaar te bestaan :
https://www.delta.nl/media/1901/prod...-mail-only.pdf
Klanten die geen internet via de kabel van ons afnemen
maar wel een algemeen e-mailaccount beschikbaar
willen hebben, kunnen gebruikmaken van het product
E-mail Only
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer