Wil er wel gelijk bij zeggen dat ik het netjes vindt dat jullie er wel op reageren !
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
verleng acties vaste klanten
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Laat ik dan maar reageren. Ik ben Caiway-klant (feitelijk hetzelfde bedrijf).
Ook daar wordt de klant met het hoogste abonnement niet gewaardeerd. Geen verlengacties voor een jaar vast, geen directe omruil van digitale ontvangers of modems wanneer er nieuwe beschikbaar zijn.
Je verwacht als bestaande en veel betalende klant een pro-actieve verlengactie en bij nieuwe zaken ook gelijk vervanging en in de eerste trein mee.
De mobiel-acties van Caiway en Delta zijn sigaren uit eigen doos. Caiway maakt het zelfs zo bond dat men eerst de "kale" prijzen van T-Mobile fors verhoogd en dan minder korting geeft. Je betaald per saldo dan meer dan bij T-Mobile rechtstreeks. Dat doet Ziggo ism met Vodafone anders. Heb je een mobiel abo van Vodafone met wat voor actie korting dan ook, daar boven op krijg je dan nog eens de korting van Ziggo a 5 euro.
Je wilt als bestaande klant gewaardeerd worden. Pro-actief zou men een jaarverlenging moeten voorstellen (zeker bij de hoogste abo's) met omruil naar nieuwere spullen en een mooi kortingsvoorstel!
Je ziet dat de Ziggo's van deze wereld niet moeilijk doen. Wanneer je belt krijgt je meteen een goed aanbod om voor een jaar te verlengen met vervanging van een nieuwe ontvanger (Tevens modem). Dat is een betere klantenbinding dan die ik zie bij Caiway en Delta (Delta dan uit bevindingen in dit forum).
PS Jullie zitten toch qua COAX al op een Caiway-systeem?? Wordt het voor jullie mogelijk om Caiway af te nemen in de toekomst?Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Aug 2019, 17:45.
Reageer
-
Het zou wel zo netjes zijn van Delta om dit te doen.
En om met een aanbieding te komen waar alle mensen iets aan kunnen hebben.
Wat nu wordt geboden is echt niet en lang niet voor iedereen interessant.
Dat blijkt nu wel uit eerdere reacties. Dit had men zelf al wel kunnen bedenken.
Dus heel graag een passende reactie van Delta is zeer gewenst.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door pid Bekijk berichtdan lopen ze misschien niet naar een andere provider
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk berichtIk vindt dat de vaste klanten minder worden gewaardeerd! Vroeger had je nog een spaar actie punten systeem geld terug actie / kortingen enzo !
Maar nu is er helemaal niets , mensen die al jaren klant zijn krijgen daar geen waardering voor !
Onder tussen weet ik ook dat ze bij de delta beter zijn in geld innen dan geld terug betalen.
Maar ben het wel met je eens dat je als jaren lange vaste klant eigenlijk niet meer gewaardeerd word.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk berichtMisschien dat iemand van delta nog even antwoord wil geven of jullie ook nog steeds aan persoonlijke aanbiedingen doen.. Aangezien ik dit op facebook nog steeds voorbij zie komen.
Reageer
-
Dominique.
Ik ben al klant van Delta toen nog PZEM , December 1980 stroom water en gas.( 39 jaar )
Ben dus ook direct toen de kabel kwam,klant geworden voor TV en Internet.
Internet ben ook al eens 2X opgestapt,maar zoals je ziet,toch wel een trouwe klant.
Maar helaas heb ik ook nog nooit een " persoonlijk aanbod " gehad.
Ik snap daarom ook zelf niet,dat sommige mensen zeggen dat ze een aanbod gehad hebben.
Ik in ieder geval nog nooit .[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]
Reageer
-
jean en hoe voel je daar over ?
Helaas zijn er geen ander optie ! Als soms hier op het forum eens je gevoel uiten !
Helaas kan ik nog geen 39 jaar klant zijn ! Waar dan ook , ik heb die jaren nog niet in mijn leeftijd zittenHet gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
Reageer
-
Heb heel mijn delta bekeken maar nergens iets van een aanbod. Zelfs nergens een optie om mijn internet en tv te verlengen. Er is alleen maar een optie om te wijzigen naar een hoger of lager abonnement. Mijn abonnement is te verlengen sinds 1 augustus 2019 maar nergens er dus wat over te vinden. Wordt er een beetje moe van dat ik hier nu al weer teveel tijd in moet steken. Waarom lees ik op facebook nog welwel ste dat delta personeel aan klanten vraagt even contact op te nemen dan kunnen ze kijken wat voor aanbod ze kunnen doen.
Maar goed. Even over het opzeggen dan maar.. Komen jullie zelf die huur modem ophalen of hoe werkt dat precies?
Reageer
-
Op het moment dat je het abonnement stopzet ontvang je van ons een brief met gegevens waar je het modem kosteloos naartoe kunt sturen.
De laatste actie voor het verlengen van het abonnement kan je vinden via de onderstaande link.
https://www.delta.nl/gratismobiel
Reageer
-
Ik heb vandaag ook even navraag gedaan over de retour beleid van de modem , en de bij behorende abn.
Want als ik alles in 1 op zeg heb ik natuurlijk ook niets meer aan ip tv van delta !
Ik wordt al herkend bij de chat, soms handig soms minder handig , maar goed ben weer wat wijzer geworden over het opzeg beleid van delta !Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk berichtben weer wat wijzer geworden over het opzeg beleid van delta !
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer