Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verleng acties vaste klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Marco198332
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

    Gewoon blijven zeuren.....krijg je een wellicht een loden handdruk wanneer je overstapt naar een andere provider :-) :-)
    Haha... Zou het..
    Nee maar ik ben gewoon benieuwd waar bij delta punt ligt dat mensen een persooonlijk aanbod krijgen. Ik dacht eerst dat ze dat niet meer deden maar zoals ik al zei. Ik zie op facebook zoveel reacties van medewerkers op klanten om even prive te reageren zodat ze misschien een persoonlijk aanbod kunnen doen.
    Marco198332 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    fred44nl dat zal best, ik wist niet dat DELTA ook een doos opstuurde !

    Wel dat je op hun koste kon retouren maar niet van de doos !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Rinus
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Maar er staat nergens een persoonlijk aanbod. Wat moet ik dus doen om een persoonlijk aanbod te krijgen zoals bij veel mensen op facebook te zien is in de reacties.
    Gewoon blijven zeuren.....krijg je een wellicht een loden handdruk wanneer je overstapt naar een andere provider :-) :-)

    Rinus in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Marco198332
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    Op het moment dat je het abonnement stopzet ontvang je van ons een brief met gegevens waar je het modem kosteloos naartoe kunt sturen.

    De laatste actie voor het verlengen van het abonnement kan je vinden via de onderstaande link.
    https://www.delta.nl/gratismobiel
    Maar er staat nergens een persoonlijk aanbod. Wat moet ik dus doen om een persoonlijk aanbod te krijgen zoals bij veel mensen op facebook te zien is in de reacties.
    Marco198332 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar dat is ook al vertel,

    Ze sturen een doos op voor een retour zending voor de modem. Hetzelfde geld voor de dit kastjes .

    Dus opzeggen, van uit delta krijg je een brief en doos met retour label / instructie

    Met uiteraard na contract duur een maand opzeg termijn.

    Maar de meeste dingen stonden er al vermeld !

    dat is toch altijd al zo geweest.
    dus, wat ben je nou wijzer geworden ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Tuurlijk, maar dat is ook al vertel,

    Ze sturen een doos op voor een retour zending voor de modem. Hetzelfde geld voor de dit kastjes .

    Dus opzeggen, van uit delta krijg je een brief en doos met retour label / instructie

    Met uiteraard na contract duur een maand opzeg termijn.

    Maar de meeste dingen stonden er al vermeld !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Dominique; 27 Aug 2019, 18:56.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    ben weer wat wijzer geworden over het opzeg beleid van delta !
    mogen wij dat ook weten ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Ik heb vandaag ook even navraag gedaan over de retour beleid van de modem , en de bij behorende abn.

    Want als ik alles in 1 op zeg heb ik natuurlijk ook niets meer aan ip tv van delta !

    Ik wordt al herkend bij de chat, soms handig soms minder handig , maar goed ben weer wat wijzer geworden over het opzeg beleid van delta !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Op het moment dat je het abonnement stopzet ontvang je van ons een brief met gegevens waar je het modem kosteloos naartoe kunt sturen.

    De laatste actie voor het verlengen van het abonnement kan je vinden via de onderstaande link.
    https://www.delta.nl/gratismobiel

    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Marco198332
    antwoordde
    Heb heel mijn delta bekeken maar nergens iets van een aanbod. Zelfs nergens een optie om mijn internet en tv te verlengen. Er is alleen maar een optie om te wijzigen naar een hoger of lager abonnement. Mijn abonnement is te verlengen sinds 1 augustus 2019 maar nergens er dus wat over te vinden. Wordt er een beetje moe van dat ik hier nu al weer teveel tijd in moet steken. Waarom lees ik op facebook nog welwel ste dat delta personeel aan klanten vraagt even contact op te nemen dan kunnen ze kijken wat voor aanbod ze kunnen doen.

    Maar goed. Even over het opzeggen dan maar.. Komen jullie zelf die huur modem ophalen of hoe werkt dat precies?
    Marco198332 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jean
    antwoordde
    Ach,ik zal echt niet de enigste zijn.


    jean in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    jean en hoe voel je daar over ?

    Helaas zijn er geen ander optie ! Als soms hier op het forum eens je gevoel uiten !

    Helaas kan ik nog geen 39 jaar klant zijn ! Waar dan ook , ik heb die jaren nog niet in mijn leeftijd zitten
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jean
    antwoordde
    Dominique.

    Ik ben al klant van Delta toen nog PZEM , December 1980 stroom water en gas.( 39 jaar )
    Ben dus ook direct toen de kabel kwam,klant geworden voor TV en Internet.
    Internet ben ook al eens 2X opgestapt,maar zoals je ziet,toch wel een trouwe klant.
    Maar helaas heb ik ook nog nooit een " persoonlijk aanbod " gehad.
    Ik snap daarom ook zelf niet,dat sommige mensen zeggen dat ze een aanbod gehad hebben.
    Ik in ieder geval nog nooit .
    jean in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Edwinb
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Misschien dat iemand van delta nog even antwoord wil geven of jullie ook nog steeds aan persoonlijke aanbiedingen doen.. Aangezien ik dit op facebook nog steeds voorbij zie komen.
    Op het moment dat er een persoonlijk aanbod wordt gedaan kan je deze terug vinden via het MijnDELTA account. Wil je weten of er op dit moment een persoonlijk aanbod klaar staat. Log dan even in op je mijnDELTA account.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X