Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

verleng acties vaste klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • verleng acties vaste klanten

    Hebben jullie ook nog acties voor vaste klanten die eventueel willen verlengen met een goed aanbod?
    Want ik zie overal staan van stap over en profiteer maar is er ook nog iets van Verleng en profiteer?
    Laatst bewerkt door Marco198332; 21 Aug 2019, 23:29.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
      Hebben jullie ook nog acties voor vaste klanten die eventueel willen verlengen met een goed aanbod?
      Want ik zie overal staan van stap over en profiteer maar is er ook nog iets van Verleng en profiteer?
      Voor energie producten ontvang je via je mijnDELTA account een verlengingsaanbod.

      Reageer


      • #4
        En voor tv en internet!
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
          En voor tv en internet!
          Op dit moment kan je als vaste klant gebruik maken van de volgende actie.

          https://www.delta.nl/gratismobiel

          Reageer


          • #6
            Dat is toch geen aanbieding?Edwin
            Een aanbieding is waar mensen werkelijk wat aan hebben
            Hoeveel klanten hebben ze, die alles hebben?
            Van gas Elec TV Internet ,Wat doen ze daar voor
            ik weet het is gesplitst
            Blijkbaar weten jullie hier geen antwoord op
            daar schitteren jullie uitstekend mee
            Groet Koekeroe
            Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Aug 2019, 19:35.

            Reageer


            • #7
              Ik kan dit ook geen aanbieding noemen, tenminste niet voor iedereen.
              Stel, je huidige mobiele abonnement die elders loopt en tevens nog voordeliger is ook, loopt nog een half jaar door.
              Dan heb je dus helemaal niets aan zo'n ' aanbieding'.
              Ik betaal nu een tientje per maand met dezelfde voorwaarden als van Zeelandnet.En het werkt perfect.
              Bij Zeelandnet kost dit abonnement 20 euro.
              Geef eens een goede reden waarom ik dit zou doen?
              Daar komt bij dat Zeelandnet de mobiele diensten afneemt van T-Mobile.
              Ik heb bij hen een jaar een alles in 1 abonnement gehad.
              Tot het moment dat ik door de kantenservice van T- Mobile werd uitgescholden en men het niet nodig vond om hier op terug te komen.
              Toen was het dus helemaal klaar voor mij en dus nooit meer T- Mobile, ongeacht het aangeboden product.
              Laatst bewerkt door spectrum; 22 Aug 2019, 13:16.

              Reageer


              • #8
                Een jaar fox sport aanbieden aan de bestaande klanten, dan lopen ze misschien niet naar een andere provider, nieuwe klanten betalen de helft terwijl bestaande klanten de volle mep moeten betalen en niks extra krijgen WAAR ZE WAT AAN HEBBEN.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door pid Bekijk bericht
                  Een jaar fox sport aanbieden aan de bestaande klanten, dan lopen ze misschien niet naar een andere provider, nieuwe klanten betalen de helft terwijl bestaande klanten de volle mep moeten betalen en niks extra krijgen WAAR ZE WAT AAN HEBBEN.
                  De meeste klanten van delta hebben geen fatsoenlijk alternatief en Delta weet dat. Je hoeft er dus niet op te rekenen dat ze iets voor hun bestaande klanten gaan doen. Ja, ze bieden een telefoonabonnement aan waar je (uiteraard) veel te veel voor moet betalen. Maar goed, de techniek gaat hard en ik heb hoop dat er binnen niet al te lange tijd wel een fatsoenlijk alternatief komt. Dan hoeft Delta ook niet meer met een aanbieding te komen voor verlengen.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb dit allemaal weer gelezen, en zo als vaak een ja ik zelf ook heb er gewoon last van :

                    Alleen recht van delta op de kabel, dat houd in :

                    Ik wij die vaak al jaren trouwen klanten zijn van deze legale georganiseerd soms toch wel een beetje criminele organisatie, geen andere keus hebben hier in zeeland !

                    Waarom zeg ik dit , ondanks dat ze de laaste tijd toch wel wat vooruit gaan met de service en kwaliteit , hebben wij hier geen andere keus dan naar delta toe tegaan voor snelle kabel internet !

                    Dus hebben ze allemaal macht, dus kunnen ze doen war ze willen , en wij als klant hebben niets in te brengen !

                    Dat veranderd pas wanneer we massaal overstappen of wanneer er een andere kabel maatschappij komt , maar dat zie ik niet echt snel gebeuren.

                    Veder zijn er met tv en telefoniediensten kartel afspraken gemaakt onderdeel dus daar zit niet echt verschil tussen, de ene keer heeft die de aanbieding de andere keer de andere, maar de rode rood met de telefonie is overal het zelfde.

                    Dat geld ook een beetje met basis tv, dat is in heel Nederland het zelfde , op de aanbieding na .

                    Maar dat hebben de maatschappij allemaal onderling op een bierviltje opgeschreven en weggegooid en over de aantal jaar (misschien al eerder) komt dat naar buiten.

                    Kijk nu laast maar weer naar de beeldbuis schermen , ook zo verhaal ! Mobiele telefoon is in onderzoek dus dan zal telefoon en tv ook wel zo zijn !

                    Waar rook is is vuur

                    Maar goed terugkomend op aanbiedingen, eind van het jaar hoopt delta klaar tezijn met de grootste update en dan zullen er wel wat meer en aantrekkelijke aanbiedingen komen !

                    De vragen die ik dan meer heb worden de abbelementen die niet zijn mee genomen de afgelopen jaren met de update en de verhogingen dan ook gecomposeert met extra snelheid verhogingen!
                    En wat doet de ping snelheden en wat doet de dns server van delta na de update !

                    En mogen we dan ook onze eigen modem gebruiken !

                    Enzo enzo...

                    Dus meer vragen dan antwoorden voor de organisatie
                    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                      Enzo enzo...

                      Dus meer vragen dan antwoorden voor de organisatie
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Dat is niet helemaal waar war je zegt, ik zeg ook goede dingen .

                        Niet alleen in deze post maar ook in andere !

                        Maar ik vind ook zeker dat er gezegt mag worden wat ik vindt en zeker vele met mij !

                        Dat delta hun positie te machtig is en daar teveel gebruik van maakt / misbruik van maak.

                        Of terwijl je kan toch nergens anders naar toe dus we kunnen eigenlijk alles doen wat we willen !!

                        En daar ben ik tegen , er is geen concurrentie en dat is slecht , voor delta want dan worden ze lui en voor ons de klant want wij kunnen niet kiezen !

                        Daarnaast vindt ik dat DELTA weining dat geen info verstrekt .
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                          Op dit moment kan je als vaste klant gebruik maken van de volgende actie.

                          https://www.delta.nl/gratismobiel
                          Ik snap dat niet elke actie voor elke klant leuk is maar hier heb je werkelijk niks aan. Het overgrote deel van de mensen heeft waarschijnlijk al een mobiel abonnement en gaat of kan niet zomaar overstappen. Ik wil mijn tv en internet verlengen dus dan verwacht je toch ook een aanbod dat daar mee te maken heeft. Maar goed, dat jullie de enige provider zijn met het snelste internet in zeeland dat klopt. Maar die snelheid vind ik niet zo heel boeiend dus. Die heb ik lang niet nodig dus ik ga toch eens bij kpn/t-mobile etc. Aangezien jullie geen normale verleng acties hebben. Vroeger deden jullie ook nog wel eens persoonlijke aanbiedingen maar mag dit ook niet meer sinds jullie overgenomen zijn?

                          Reageer


                          • #14
                            "Ik snap dat niet elke actie voor elke klant leuk is maar hier heb je werkelijk niks aan"
                            De oplossing in dit geval is. Dan sla je deze over, en wacht op de volgende waar je wellicht wel wat aan hebt.

                            1 Welkoms cadeau om mensen te verwelkomen. Dan elke 1 a 2 jaar een verleng cadeau. Dat is hoe Delta het doet. De ene keer is het leuk voor jou, en de andere keer is het leuk voor jou. (punt is dat Delta probeert iedereen tevreden te houden). Nu gaat dit in campagnes die rond gemaild worden. Als ik deze niets vind sla ik hem over en wacht de volgende af.

                            "Dus hebben ze allemaal macht, dus kunnen ze doen war ze willen , en wij als klant hebben niets in te brengen !"
                            Zover ik merk, heeft Delta alleen de moeite gedaan, om neer te zetten wat de klanten willen. (storingen en groeipijnen daargelaten)
                            Mochten mensen ergens last van hebben horen (of lezen) we dit graag en we helpen zo spoedig en goed mogelijk mee.

                            "Of terwijl je kan toch nergens anders naar toe dus we kunnen eigenlijk alles doen wat we willen !!"
                            Wat heeft Delta dan zo verkeerd gedaan dan? (in trend van hierboven genoemde), misschien dat er iets aan gedaan kan worden?
                            < >

                            Reageer


                            • #15
                              Ik vindt dat de vaste klanten minder worden gewaardeerd! Vroeger had je nog een spaar actie punten systeem geld terug actie / kortingen enzo !

                              Maar nu is er helemaal niets , mensen die al jaren klant zijn krijgen daar geen waardering voor !

                              Daarnaast heb je verschillende soorten klanten :

                              Standaard klant en om ze zo maar te noemen:
                              Sluiten alles af, als alles werkt hoor je ze ver niet prima !

                              Dan heb je de hobby mensen die toch vaker een duurder abb hebben : die willen vaker wat meer kunnen instellen.
                              Nu hebben jullie die test modem project op gezet !

                              Die groep zijn ook vaker hier ook actiever , die groep wil ook wat meer support en info !

                              Sneller ping , dns server, enzo enzo

                              Dan heb je het zakelijke nog, die hebben jullie al apart gezet, maar die hebben bv dingen die de groep van de hobby misschien ook wel wil bv een vast ip.

                              Ik kan me bv voorstellen dat ik dat fijn zou vinden als ik een thuis server heb dat ik een eigen ip zou hebben ( voor een 1 euro per maand meer )

                              Misschien zijn er zo losse onderdelen bij te bestellen bij je abb!

                              Zo als bv meer upload snelheid is tegenwoordig met cloud servers en video streaming enzo steeds belangrijker !

                              Daarnaast denk ik ook wel dat de verbinding nog niet optimaal is van uit jullie, ik denk dat die nog wel beter kan, hij is op dit moment goed ( bij mijn althans ) maar denk dat die nog beter kan, ( heb nu een ping van 10 en een jitter van 2, gemiddeld, soms een ping van 8 en een jitter van 1, maar de ping zou naar 1 a 2 kunnen en de jitter zou naar 0 moeten ).

                              En dat is een simpel voorbeeld
                              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X