Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deels slecht WiFi signaal

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Deels slecht WiFi signaal

we hebben als extra ondersteuning TP-link in huis. Eentje in de woonkamer verbonden met het modem, 1 boven en 1 in de uitbouw, draadloos.
    Het rare is dat we ‘s avonds rond 22.00u geen bereik meer hebben in de uitbouw. Alles al uitvoerig gereset maar het blijft zo.
    Misschien ben ik te achterdochtig maar vorige week en gisteren is DNWG in de straat bezig geweest......zou dat de reden
    k u n n e n zijn?
    Bijgevoegde bestanden
  • 4 Reacties

je hebt een draadloos probleem en dat kun je niet "in de straat" veroorzaken.
    kennelijk is er een apparaat in of om het huis wat 's avonds in of juist uitgeschakeld wordt.

Reageer

Soms kun je in de instellingen van die apparaten aangeven, dat ze binnen een bepaalde periode moeten uitschakelen. Misschien is dat bij die betreffende TP-Link aan de hand..

Reageer

Fred, ik ga daar vanavond eens op letten. Het zou dan iets moeten zijn wat ook via het modem loopt?
        Jos, ze staan allemaal hetzelfde ingesteld, dus denk niet dat het ‘m daar in zit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
          we hebben als extra ondersteuning TP-link in huis. Eentje in de woonkamer verbonden met het modem, 1 boven en 1 in de uitbouw, draadloos.
          Het rare is dat we ‘s avonds rond 22.00u geen bereik meer hebben in de uitbouw. Alles al uitvoerig gereset maar het blijft zo.
          Misschien ben ik te achterdochtig maar vorige week en gisteren is DNWG in de straat bezig geweest......zou dat de reden
          k u n n e n zijn?
          Als alleen maar het probleem in de uitbouw zit en niet in de rest zit het waarschijnlijk in de uitbouw zelf.
          Tip van mij wat je kan proberen is het apparaatje wat in de uitbouw kunnen wisselen met die wat boven zit.
          Op het moment als het probleem dan mee verplaatst weet je dat het probleem in het apparaatje zit, op het moment als het probleem in de uitbouw blijft zitten weet je dat het gebonden is aan de locatie.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X