Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Deels slecht WiFi signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Deels slecht WiFi signaal

    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    je hebt een draadloos probleem en dat kun je niet "in de straat" veroorzaken.
    kennelijk is er een apparaat in of om het huis wat 's avonds in of juist uitgeschakeld wordt.

    Reageer


    • #3
      Soms kun je in de instellingen van die apparaten aangeven, dat ze binnen een bepaalde periode moeten uitschakelen. Misschien is dat bij die betreffende TP-Link aan de hand..

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Als alleen maar het probleem in de uitbouw zit en niet in de rest zit het waarschijnlijk in de uitbouw zelf.
          Tip van mij wat je kan proberen is het apparaatje wat in de uitbouw kunnen wisselen met die wat boven zit.
          Op het moment als het probleem dan mee verplaatst weet je dat het probleem in het apparaatje zit, op het moment als het probleem in de uitbouw blijft zitten weet je dat het gebonden is aan de locatie.

          Reageer


          • #6
            Een broodje aap verhaal??? https://nl.nexttech.com/Wifi_Booster...idg=%7Bwidg%7D

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door vaisonne Bekijk bericht
              Dit is van niveau Telsell, maar je zou wel kunnen denken aan : multiroom-wifi

              Multiroom-wifi routers
              Laatst bewerkt door driepinter; 22 Sep 2019, 10:30.

              Reageer


              • #8
                Er komen op gezette tijden stuursignalen langs op het elektriciteitsnet. Ik kon ze goed horen toen ik een ventilator aangesloten had staan. Misschien dat die stuursignalen (die o.a. gebruikt worden voor dubbele meters en straatverlichting) de verbinding verstoren - dan zou ik echter verwachten dat de verbinding weer terug komt.
                Heb je de extenders niet op een verlengsnoer aangesloten, en wel op een geaard stopcontact? Anders zou je eens een ander stopcontact kunnen proberen.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X