Na interne testen is er een nieuwe versie van de software voor het kabelmodem Sagemcom F@ST3890V3 beschikbaar.
In deze versie zijn een aantal problemen opgelost die eerder ontdekt zijn en zijn enkele nieuwe functies toegevoegd.
Om alle klanten de beste internetervaring te bieden, willen wij graag met een kleine groep klanten deze nieuwe versie testen voordat we hem in het hele netwerk installeren.
Als je het leuk vindt om een voorproefje te krijgen kun je je aanmelden om mee te doen.
Het helpt als je een beetje handig bent met netwerken en computers, zodat we gedetailleerde informatie kunnen ontvangen over eventuele problemen die je tegenkomt.
- Je krijgt er helemaal niets voor. (behalve dat je snel een oplossing hebt voor reeds opgeloste problemen)
- Je kunt op ieder moment besluiten niet meer mee te doen. (verwerking binnen een paar werkdagen)
- We kunnen de software upgrade op ieder moment terugdraaien.
- Het is de bedoeling dat je alle problemen die je tegenkomt tijdens de testperiode meldt.
- Er is geen ondersteuning via de helpdesk mogelijk op vragen die specifiek met deze nieuwe software te maken hebben.
- Het installeren van de nieuwe software is niet op afspraak/tijd en vindt plaats tijdens kantooruren.
- Er is plaats voor een beperkt aantal testers: Wie eerst komt, enz.
Hoe meldt je je aan: stuur een email naar deltacpe (AT) deltafibernederland.nl met daarin naam (waar het abonnement op geregistreerd staat), postcode/huisnummer en het mac adres van je kabelmodem.
In deze versie zijn een aantal problemen opgelost die eerder ontdekt zijn en zijn enkele nieuwe functies toegevoegd.
Om alle klanten de beste internetervaring te bieden, willen wij graag met een kleine groep klanten deze nieuwe versie testen voordat we hem in het hele netwerk installeren.
Als je het leuk vindt om een voorproefje te krijgen kun je je aanmelden om mee te doen.
Het helpt als je een beetje handig bent met netwerken en computers, zodat we gedetailleerde informatie kunnen ontvangen over eventuele problemen die je tegenkomt.
- Je krijgt er helemaal niets voor. (behalve dat je snel een oplossing hebt voor reeds opgeloste problemen)
- Je kunt op ieder moment besluiten niet meer mee te doen. (verwerking binnen een paar werkdagen)
- We kunnen de software upgrade op ieder moment terugdraaien.
- Het is de bedoeling dat je alle problemen die je tegenkomt tijdens de testperiode meldt.
- Er is geen ondersteuning via de helpdesk mogelijk op vragen die specifiek met deze nieuwe software te maken hebben.
- Het installeren van de nieuwe software is niet op afspraak/tijd en vindt plaats tijdens kantooruren.
- Er is plaats voor een beperkt aantal testers: Wie eerst komt, enz.
Hoe meldt je je aan: stuur een email naar deltacpe (AT) deltafibernederland.nl met daarin naam (waar het abonnement op geregistreerd staat), postcode/huisnummer en het mac adres van je kabelmodem.
Reageer