Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gezocht: Technische Testers voor Sagemcom F@ST3890V3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Gezocht: Technische Testers voor Sagemcom F@ST3890V3

    Na interne testen is er een nieuwe versie van de software voor het kabelmodem Sagemcom F@ST3890V3 beschikbaar.

    In deze versie zijn een aantal problemen opgelost die eerder ontdekt zijn en zijn enkele nieuwe functies toegevoegd.

    Om alle klanten de beste internetervaring te bieden, willen wij graag met een kleine groep klanten deze nieuwe versie testen voordat we hem in het hele netwerk installeren.

    Als je het leuk vindt om een voorproefje te krijgen kun je je aanmelden om mee te doen.

    Het helpt als je een beetje handig bent met netwerken en computers, zodat we gedetailleerde informatie kunnen ontvangen over eventuele problemen die je tegenkomt.

    - Je krijgt er helemaal niets voor. (behalve dat je snel een oplossing hebt voor reeds opgeloste problemen)
    - Je kunt op ieder moment besluiten niet meer mee te doen. (verwerking binnen een paar werkdagen)
    - We kunnen de software upgrade op ieder moment terugdraaien.
    - Het is de bedoeling dat je alle problemen die je tegenkomt tijdens de testperiode meldt.
    - Er is geen ondersteuning via de helpdesk mogelijk op vragen die specifiek met deze nieuwe software te maken hebben.
    - Het installeren van de nieuwe software is niet op afspraak/tijd en vindt plaats tijdens kantooruren.
    - Er is plaats voor een beperkt aantal testers: Wie eerst komt, enz.

    Hoe meldt je je aan: stuur een email naar deltacpe (AT) deltafibernederland.nl met daarin naam (waar het abonnement op geregistreerd staat), postcode/huisnummer en het mac adres van je kabelmodem.

  • #2
    Ik heb me direct aangemeld! Goed nieuws!

    Reageer


    • #3
      Quote Ferry: "Je krijgt er helemaal niets voor." #inspireerjeabonnees

      Reageer


      • #4
        Ze krijgen heel veel liefde van ons Jeroen
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          ik zou hier dol graag aan mee doen, maar ik ga het nieuwe modem in bridge-mode gebruiken.
          heeft het dan zin om me aan te melden ??

          Reageer


          • #6
            In brigde schakel je het router deel uit en blijf je de basis modemfuncties houden, maar daarin zitten geen problemen. Je mag je uiteraard aanmelden, maar ik denk niet dat dit veel verschil voor jou zal gaan maken.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Ik geloof dat het testen van de modems veel problemen voorkomt voor de rest van zeeland.

              Reageer


              • #8
                Alles wat niet werkte in de huidige versie lijkt te zijn opgelost met de test versie. Ik ga van het weekend verder uitgebreid testen maar het ziet er allemaal prima uit, goed gedaan Delta en Sagemcom!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                  Om alle klanten de beste internetervaring te bieden, willen wij graag met een kleine groep klanten deze nieuwe versie testen voordat we hem in het hele netwerk installeren.
                  Ik gebruik het modem helaas in de bridge mode.

                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Ik gebruik het modem helaas in de bridge mode.
                    ik ook
                    heb me desondanks gewoon aangemeld.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                      In brigde schakel je het router deel uit en blijf je de basis modemfuncties houden, maar daarin zitten geen problemen. Je mag je uiteraard aanmelden, maar ik denk niet dat dit veel verschil voor jou zal gaan maken.

                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Ik gebruik het modem helaas in de bridge mode.


                      Het klopt dat de meeste veranderingen/verbeteringen in de routed-mode zitten, maar ook een testresultaat waar uit blijkt dat bridge mode nog altijd goed werkt is nuttig. Voel je vrij om je aan te melden.

                      Reageer


                      • #12
                        bridge staat ??
                        als ik naar 192.168.100.1 ga, dan komt er wel een inlogscherm, maar de gebruikersnaam en het wachtwoord, dat op het modem staat, dat wordt niet geaccepteerd.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                          bridge staat ??
                          als ik naar 192.168.100.1 ga, dan komt er wel een inlogscherm, maar de gebruikersnaam en het wachtwoord, dat op het modem staat, dat wordt niet geaccepteerd.
                          gebruiker = beheer
                          De meegeleverde handleiding heeft het over ip http://192.168.11.1

                          Heb het zelf nog niet geprobeerd.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

                            gebruiker = beheer
                            De meegeleverde handleiding heeft het over ip http://192.168.11.1
                            dat is voor router-mode

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              dat is voor router-mode
                              OK - meende me dat IP adres nog te herinneren. Zal zelf checken zodra ik weer thuis ben van vakantie.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X