Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing F@st modem 3890 v3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ikzelf had hetzelfde probleem en als er een grote datastroom voor een programma down te loaden kwam gooide hij mij uit de streaming box van Delta TV zodra deze op 5 mb download kwam.
    De techneuten van Delta hebben hier diverse malen naar zitten kijken, maar konden geen oplossing aandragen.
    Uiteindelijk heb ik zoals ik al eerder schreef het modem uit Bridgemodem gehaald en waren mijn problemen opgelost.
    Het probleem dat daarin zit is het wifi netwerk van zowel het modem als de 2 routers. Alle 3 zenden ze een wifi signaal. Om dat te voorkomen wordt het bridgemodem uitgezet en zend je het wifi signaal via de router.
    Ik heb na al die problemen een kabel bijgetrokken voor apart op het internet te zitten en apart of de digitale TV en daarna mijn bridgemodem weer aangezet.
    Mijn probleem was opgelost, omdat volgens mij nu het signaal gesplitst wordt achter het modem en niet achter de router. Alle 2 zenden ze nu wifi.
    Ik moet je eerlijk bekennen, dat dit met 2 apparaten geslaagd is, maar dat dit misschien niet de optie is voor 3.
    Toch is het de moeite waard te proberen. Je hebt 4 poorten op je modem. 1 is bezet door je internet verbinding, dat zou je zo bij 2 router en 3 router ook kunnen doen.
    Onthoud wel dat je zo de boel opsplitst en je lijnen 1/3 van je downloadsnelheid hebben.
    Wel je modem en routers na afloop even resetten.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door antwoord Bekijk bericht
      Ikzelf had hetzelfde probleem en als er een grote datastroom voor een programma down te loaden kwam gooide hij mij uit de streaming box van Delta TV zodra deze op 5 mb download kwam.
      je had op dat moment dus het modem in bridge staan, met daar achter een router, die als router werkte.
      hoe staat / stond de 3e router ingesteld ??
      toch wel in bridge mag ik hopen.

      Uiteindelijk heb ik zoals ik al eerder schreef het modem uit Bridgemodem gehaald en waren mijn problemen opgelost.
      Het probleem dat daarin zit is het wifi netwerk van zowel het modem als de 2 routers. Alle 3 zenden ze een wifi signaal. Om dat te voorkomen wordt het bridgemodem uitgezet en zend je het wifi signaal via de router.
      Ik heb na al die problemen een kabel bijgetrokken voor apart op het internet te zitten en apart of de digitale TV en daarna mijn bridgemodem weer aangezet.
      Mijn probleem was opgelost, omdat volgens mij nu het signaal gesplitst wordt achter het modem en niet achter de router.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door marcoco Bekijk bericht
        Ik heb hetzelfde probleem, modem in bridge mode, en soms meerdere keren per dag geen verbinding.
        Na opnieuw opstarten van modem werkt het weer.
        Ik heb hier met het oude modem nooit last van gehad.
        Ik wil mijn eigen router blijven gebruiken omdat deze een veel beter WiFi netwerk heeft dan die van de modem zelf.

        Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen is?
        Ik heb precies hetzelfde probleem, en hetzelfde doel: namelijk een eigen router gebruiken.
        Met het oude modem lukte dat pico bello, maar nu moet ik iedere keer het Delta-modem opnieuw opstarten, en daarna weer mijn eigen router opnieuw opstarten. Een hoop gedoe dus.
        En ik wil mijn eigen router blijven gebruiken omdat ik niet afhankelijk wil zijn van het modem van de aanbieder; ik wil met 1 druk op de knop een andere provider kunnen kiezen.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door antonbil Bekijk bericht

          Ik heb precies hetzelfde probleem, en hetzelfde doel: namelijk een eigen router gebruiken.
          Met het oude modem lukte dat pico bello, maar nu moet ik iedere keer het Delta-modem opnieuw opstarten, en daarna weer mijn eigen router opnieuw opstarten. Een hoop gedoe dus.
          En ik wil mijn eigen router blijven gebruiken omdat ik niet afhankelijk wil zijn van het modem van de aanbieder; ik wil met 1 druk op de knop een andere provider kunnen kiezen.
          Helemaal onafhankelijk ben je nooit want kies je een andere provider, dan moet je uiteraard je Delta-modem inleveren en zit je dus tijdelijk zonder verbinding..

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door antonbil Bekijk bericht
            Ik heb precies hetzelfde probleem, en hetzelfde doel: namelijk een eigen router gebruiken.
            dan moet je een email sturen naar [email protected]
            vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.

            je hebt recht op een goed werkende internetverbinding, zowel in bridge-mode als in router-mode !!!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              dan moet je een email sturen naar [email protected]
              vermeldt klantnummer en omschrijf het probleem.

              je hebt recht op een goed werkende internetverbinding, zowel in bridge-mode als in router-mode !!!
              Het probleem is nu verergerd, ik heb nu helemaal geen internet meer. TV werkt wel.
              Zogauw ik weer kan beschikken over een werkende internet-aansluiting (op mijn werk dus) zal ik een email sturen.

              Reageer


              • #22
                Vandaag weer 4 flaps gehad, Delta blijft zeggen dat het aan timecapsul ligt.
                Morgen uitslag van de metingen van Delta
                Laatst bewerkt door Timmermans; 8 Jul 2019, 19:28.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Timmermans Bekijk bericht
                  Vandaag weer 4 flaps gehad, Delta blijft zeggen dat het aan timecapsul ligt.
                  ongelofelijk !!!
                  ik neem even aan dat het modem als router werkt en de TC in bridge staat.
                  je kunt eenvoudig een praktijk-test uitvoeren: koppel alles los en gebruik tijdelijk alleen het modem.

                  Reageer


                  • #24

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door antonbil Bekijk bericht

                      Ik heb precies hetzelfde probleem, en hetzelfde doel: namelijk een eigen router gebruiken.
                      Met het oude modem lukte dat pico bello, maar nu moet ik iedere keer het Delta-modem opnieuw opstarten, en daarna weer mijn eigen router opnieuw opstarten. Een hoop gedoe dus.
                      En ik wil mijn eigen router blijven gebruiken omdat ik niet afhankelijk wil zijn van het modem van de aanbieder; ik wil met 1 druk op de knop een andere provider kunnen kiezen.
                      Oprechte vraag: Hoe werkt dat: met 1 druk op een knop een andere provider kiezen?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        ongelofelijk !!!
                        ik neem even aan dat het modem als router werkt en de TC in bridge staat.
                        je kunt eenvoudig een praktijk-test uitvoeren: koppel alles los en gebruik tijdelijk alleen het modem.
                        De Delta modem staat in bridge de TC staat als router en de Asus ac66u staat in AP Mode
                        De medewerker vondt dat er wel veel randapparatuur aanwezig was vind zelf wel vallen

                        Reageer


                        • #27
                          Timmermans , zou je eens met de Asus ac66u in router mode kunnen testen ipv de TC?
                          Dan mocht dit blijven werken, de TC in bridge mode tussen de Asus in router mode kunnen zetten.
                          Dan mocht dit blijven werken, de TC uit bridge mode halen.


                          < >

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Timmermans Bekijk bericht
                            De medewerker vondt dat er wel veel randapparatuur aanwezig was
                            nou dat wordt lachen, als ik een nieuw modem krijg

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Roberth Bekijk bericht
                              Timmermans , zou je eens met de Asus ac66u in router mode kunnen testen ipv de TC?
                              Dan mocht dit blijven werken, de TC in bridge mode tussen de Asus in router mode kunnen zetten.
                              Dan mocht dit blijven werken, de TC uit bridge mode halen.
                              het is toch van de zotte dat je dit soort oefeningen moet doen om een goed werkende internetverbinding te krijgen.

                              edit: als een modem in bridge staat, dan komt er ook IPv6 binnen.
                              hoe heb je IPv6 ingesteld in de TC ??
                              alleen local-link of automatisch ??

                              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2019-07-09 om 12.29.58.jpg
Bekeken: 404
Grootte: 62,9 Kb
ID: 175878
                              Laatst bewerkt door fred44nl; 9 Jul 2019, 12:31.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                                het is toch van de zotte dat je dit soort oefeningen moet doen om een goed werkende internetverbinding te krijgen.

                                edit: als een modem in bridge staat, dan komt er ook IPv6 binnen.
                                hoe heb je IPv6 ingesteld in de TC ??
                                alleen local-link of automatisch ??

                                Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2019-07-09 om 12.29.58.jpg Bekeken: 1 Grootte: 62,9 Kb ID: 175878
                                IPv6 staat op automatisch.
                                Laatst bewerkt door Timmermans; 9 Jul 2019, 13:39.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X