Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    zwijgen of vechten tegen de bierkaai. het resultaat is in beide gevallen, dat de prijs 1x per jaar wordt verhoogd.
    Ga er niet altijd van uit dat we tegen de bierkaai vechten. Je stem laten horen is altijd goed (om wat voor reden dan ook), al was het maar om dit topic weer actueel te maken voor onze forumbewoners
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Ga er niet altijd van uit dat we tegen de bierkaai vechten. Je stem laten horen is altijd goed (om wat voor reden dan ook), al was het maar om dit topic weer actueel te maken voor onze forumbewoners
      '...om wat voor reden dan ook...' Gewoon verspilling van energie, behalve de NEGATIEVE energie die er vanuit gaat :-(

      '....onze forumbewoners' Hopelijk bedoel je alleen maar een heel kleine groep forumbezoekers :-)

      Reageer


      • #33
        Wát een gejank hier zeg. Als het je niet bevalt zeg je toch gewoon op? Oh oh oh wat een onrecht allemaal zeg.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
          Gewoon verspilling van energie, behalve de NEGATIEVE energie die er vanuit gaat
          Wat is er negatief aan vechten tegen de bierkaai?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Wat is er negatief aan vechten tegen de bierkaai?
            Dat noemde ik helemaal niet, best Kaboutertje. Wél beter lezen hoor :-)
            'Je stem laten horen..."om wat voor reden dan ook...." Dát is negatieve energie :-(

            Verder helemaal eens met #Vrieskist : als het je niet bevalt, stap je toch gewoon op!

            Reageer


            • #36
              Meelopen of opstappen is nu net waar het om gaat. Prijsverhogingen zijn soms onvermijdelijk, maar een euro kun je maar 1 keer uitgeven en we wonen niet allemaal meer bij onze ouders thuis (waar zouden we hier in Zeeland naartoe kunnen? Een *DSL abonnementje bij KPN of xs4all?).
              Wie het met wie mee eens is, is niet echt relevant. Mensen moeten hun ongenoegen kunnen uiten zonder tegen open deuren aan te lopen zoals 'dan stap je toch gewoon op' - gewoon een kwestie van loslaten...
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 weken geleden.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #37
                Prijs stijgingen zijn onvermijdelijk, de prijs stijgt met de inflatie. Alles wordt duurder en of je het leuk vindt of niet het gebeurd, wat zou jij doen als je een bedrijf zou hebben !

                Maar wat je extra vraagt dus meer als de inflatie dat moet je wel kunnen verantwoorden naar je klant, nu kan ik voornamelijk over het super abbelement praten, maar die is nu al voor de tweede keer verhoogd zonder dat daar iets extra's voor bij is gekomen, geen extra snelheid of iets anders !

                Als ze de prijs omhoog doen dan krijg je er vaak extra snelheid voor terug, nu zie ik dat dat niet bij deze verhoging is want de snelheden zijn al omhoog gegaan beging dit jaar, behalve bij het super abb.

                Dus ja inflatie dat is bijna overal, als het goed is is dat ook bij je salaris en bij de bakker enzo, maar daarboven mag delta wel meer uitleg / iets geven.

                En NEE niet iedere keer hetzelfde over de investering in het netwerk enzo dat zeggen ze ieder jaar .
                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #38
                  En NEE niet iedere keer hetzelfde over de investering in het netwerk enzo dat zeggen ze ieder jaar .
                  Investeringen in het netwerk zijn nodig omdat het internetverkeer met 40% per jaar groeit. Dat komt doordat steeds meer apparatuur in huis op het internet is aangesloten, doordat er steeds meer van videodiensten gebruik gemaakt wordt en doordat ook steeds meer mensen in een huishouden, tegelijkertijd van het internet gebruikmaken. De vraag naar sneller en meer internet neemt dus in rap tempo toe en wij moeten blijven mee ontwikkelen om in die vraag te kunnen blijven voorzien.

                  Reageer


                  • #39

                    Men zou minimaal de nu al vervallen tv kanalen kunnen vervangen (compenseren) :

                    AMC, Travel Channel, Fine Living en Food Network en Disney Junior.

                    En vanaf 1 augustus komen hier nog eens 4 Film1 kanalen bij die ook verdwijnen.

                    Wel toevallig dat het Fiberspeed 1Gb abo NIET wordt meegenomen in deze prijsverhoging.
                    Laatst bewerkt door driepinter; 3 weken geleden.

                    Reageer


                    • #40
                      Daar ben ik het wel mee eens , meer apparaten online!

                      Maar delta is een bedrijf en een bedrijf moet altijd investeren dat moet een bakker ook en een supermarkt ook.

                      Maar ieder jaar het zelfde zegje, natuurlijk snap ik dat en ja de wereld gaat online en ja het wordt meer en ja je mag de inflatie door rekenen , maar geef er ook iets voor terug !?

                      Volgens mij is investeren een onderdeel van ondernemen !

                      En de investering die DELTA nu doet is als het goed is voor een aantal jaar ( en ja ik snap dat je dat moet onderhouden), maar er liggen kabels in de grond die liggen er al jaren misschien al wel 30 jaar of langer en , dat zijn wel winst pakkers !
                      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                        En NEE niet iedere keer hetzelfde over de investering in het netwerk enzo dat zeggen ze ieder jaar .
                        Kan dat niet dan of zo? Kan toch gewoon waar zijn?

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Kan dat niet dan of zo? Kan toch gewoon waar zijn?
                          Is natuurlijk ook gewoon zo. Ondertussen hebben klanten 5 of 6 bandbreedte vretende apparaten in huis en staan ze op hun achterste benen als de capaciteit niet genoeg is. Komen ze ook klagen.

                          Reageer


                          • #43
                            Tuurlijk kan dat, maar als je een plan maakt, dat een jaar of denk 3 tot 4 geleden in werking is gegaan. Dan heb je daar ook een begroting voor gemaakt , die begroting is dan gebaseerd op de aantal mensen van toen met een toekomst perspectief en toekomst verbruik.

                            Zie openbare info van delta

                            Maar daar in staat niet dat de prijs verhoging zijn op genomen, prijs verhoging zijn om de inflatie te compenseren en inderdaad te kunnen inversteren, maar de investering waar Delta nu mee temaken heeft die is al jaren aan de hand , en dat is nog steeds dezelfde !

                            Dus deze investering is al begroot en al een aantal keer mee genomen in de prijs verhogingen !?

                            Nogmaals ik ben zeker niet tegen prijs verhogingen of inflatie correctie, maar wel tegen verhogingen zonder meer waarde. En je kan niet telkens dezelfde investeringen gebruiken om de prijs maar te verhogen !

                            Want als delta denk inmiddels 3 of 4 verhogingen nodig heeft om deze investering rond te krijgen ( niet terverwaren met winst maken op een inverstering), dan gaat er iets goed fout bij delta !

                            Vergelijk het met dat een bakker het brood 4 of 5 keer duurder maakt om alleen maar geld binnen te krijgen om te zorgen dat hij brood kan bakken, en niet genoeg geld heeft om van te leven ,dan is of zijn brood te goedkoop, of geeft die teveel geld uit aan andere dingen. Als die andere dingen investeringen zijn , dan zijn of zijn de investering te duur of nog niet de tijd voor. Of zorgen dat meer mensen het brood kopen, maar het brood weer duurder maken dat houd een keer op, ( helaas heeft delta het geluk dat ze alleen kabel in Zeeuws Vlaanderen hebben).

                            Maar goed wie ben ik.....
                            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                              Delta is druk bezig om het gehele netwerk te verbeteren.
                              hierdoor komen er in de nabije toekomst andere down- en ook upload snelheden.
                              nog even geduld
                              Beetje vaag...
                              Waar haal je die info vandaan?
                              En wanneer gaat dat gebeuren?
                              Premium en Super zijn van 10 naar 15 MB upload gegaan zag ik, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. En budget en instap blijven steken op 5 MB upload...

                              Zijn er eigenlijk alternatieven voor delta?
                              Volgens mij niet en maakt delta misbruik van haar monopoly positie.
                              Online internet kan volgens postcode check op mijn adres Max 100mb down en 30mb up leveren, maar de vraag is of deze snelheden ook daadwerkelijk worden gehaald...

                              Heeft iemand daar ervaring mee?
                              Laatst bewerkt door gerbruggeman; 5 dagen geleden.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht
                                Beetje vaag...
                                Waar haal je die info vandaan?
                                iedere klant heeft vanaf het begin van deze omvangrijke operatie regelmatig informatie ontvangen.
                                het is allemaal begonnen met het verwijderen van het analoge radio en TV-signaal.
                                of heb je daar ook niks van meegekregen ??

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X