Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhogingen per 1 juli a.s.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Frieterie
    antwoordde
    Ik heb twee weken geleden de e-mail gestuurd naar Delta met het verzoek mijn contract te ontbinden zonder boete vanwege het leveren van een ondeugdelijk product.
    Ik kreeg zoals eerder op mijn andere e-mail, onmiddellijk een automatisch gegenereerde e-mail waarin de ontvangst is bevestigd.

    Maar daarna zoals ook eerder meegemaakt met Delta ............. geen antwoord. |Zal ook wel weer opeens niet meer te vinden zijn, mijn e-mail. Net zoals de vorige keer...

    uche.
    Frieterie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • deroeck
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
    Ik lees net dat KPN geen prijsverhoging doorvoert per 1 juni 2020.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-v...oorlopig-niet/

    Ik verwacht dat de meeste aanbieders een prijsverhoging dit jaar niet doorvoeren.

    Delta zou er goed aan doen dit voorbeeld van KPN te volgen.
    Maar daar heb jij dan geen last van nu je hebt opgezegd.
    deroeck in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Frieterie
    antwoordde
    Ik lees net dat KPN geen prijsverhoging doorvoert per 1 juni 2020.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-v...oorlopig-niet/

    Ik verwacht dat de meeste aanbieders een prijsverhoging dit jaar niet doorvoeren.

    Delta zou er goed aan doen dit voorbeeld van KPN te volgen.
    Frieterie in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Frieterie; 30 Apr 2020, 10:42.

    Laat een reactie achter:


  • gerbruggeman
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    voor alle duidelijkheid: men is er mee bezig en je zult geduld moeten hebben.
    zo simpel is het
    Ik stel gewoon een hele simpele & concrete vraag
    als je daar het antwoord niet op weet kun je net zo goed niks zeggen
    gerbruggeman in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht
    Helaas maakt dit nog steeds niet duidelijk of uploadsnelheid feitelijk omhoog gaat,
    voor alle duidelijkheid: men is er mee bezig en je zult geduld moeten hebben.
    zo simpel is het
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • gerbruggeman
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
    gerbruggeman

    Meer informatie over het onderhoud aan het netwerk vind je terug via de onderstaande link.

    https://www.delta.nl/netwerk
    Bedankt, had ik al gezien & gelezen.
    Helaas maakt dit nog steeds niet duidelijk of uploadsnelheid feitelijk omhoog gaat,
    dus met hoeveel en voor welke abbonnementen, en dat zou ik wel graag willen weten.
    Helaas geven uitspraken als "de snelheden zullen wel omhooggaan", niet echt de gewenste duidelijkheid...
    gerbruggeman in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    gerbruggeman

    Meer informatie over het onderhoud aan het netwerk vind je terug via de onderstaande link.

    https://www.delta.nl/netwerk
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • gerbruggeman
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

    iedere klant heeft vanaf het begin van deze omvangrijke operatie regelmatig informatie ontvangen.
    het is allemaal begonnen met het verwijderen van het analoge radio en TV-signaal.
    of heb je daar ook niks van meegekregen ??
    Natuurlijk wel.
    Maar het blijft allemaal nogal vaag.
    Geen concrete toezeggingen.
    Kortom: blijft allemaal speculatie

    Je wekte de indruk meer details te weten
    Dat is dus blijkbaar niet zo, helaas...
    gerbruggeman in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door gerbruggeman Bekijk bericht
    Beetje vaag...
    Waar haal je die info vandaan?
    iedere klant heeft vanaf het begin van deze omvangrijke operatie regelmatig informatie ontvangen.
    het is allemaal begonnen met het verwijderen van het analoge radio en TV-signaal.
    of heb je daar ook niks van meegekregen ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • gerbruggeman
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    Delta is druk bezig om het gehele netwerk te verbeteren.
    hierdoor komen er in de nabije toekomst andere down- en ook upload snelheden.
    nog even geduld
    Beetje vaag...
    Waar haal je die info vandaan?
    En wanneer gaat dat gebeuren?
    Premium en Super zijn van 10 naar 15 MB upload gegaan zag ik, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. En budget en instap blijven steken op 5 MB upload...

    Zijn er eigenlijk alternatieven voor delta?
    Volgens mij niet en maakt delta misbruik van haar monopoly positie.
    Online internet kan volgens postcode check op mijn adres Max 100mb down en 30mb up leveren, maar de vraag is of deze snelheden ook daadwerkelijk worden gehaald...

    Heeft iemand daar ervaring mee?
    gerbruggeman in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door gerbruggeman; 12 Jun 2019, 01:09.

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Tuurlijk kan dat, maar als je een plan maakt, dat een jaar of denk 3 tot 4 geleden in werking is gegaan. Dan heb je daar ook een begroting voor gemaakt , die begroting is dan gebaseerd op de aantal mensen van toen met een toekomst perspectief en toekomst verbruik.

    Zie openbare info van delta

    Maar daar in staat niet dat de prijs verhoging zijn op genomen, prijs verhoging zijn om de inflatie te compenseren en inderdaad te kunnen inversteren, maar de investering waar Delta nu mee temaken heeft die is al jaren aan de hand , en dat is nog steeds dezelfde !

    Dus deze investering is al begroot en al een aantal keer mee genomen in de prijs verhogingen !?

    Nogmaals ik ben zeker niet tegen prijs verhogingen of inflatie correctie, maar wel tegen verhogingen zonder meer waarde. En je kan niet telkens dezelfde investeringen gebruiken om de prijs maar te verhogen !

    Want als delta denk inmiddels 3 of 4 verhogingen nodig heeft om deze investering rond te krijgen ( niet terverwaren met winst maken op een inverstering), dan gaat er iets goed fout bij delta !

    Vergelijk het met dat een bakker het brood 4 of 5 keer duurder maakt om alleen maar geld binnen te krijgen om te zorgen dat hij brood kan bakken, en niet genoeg geld heeft om van te leven ,dan is of zijn brood te goedkoop, of geeft die teveel geld uit aan andere dingen. Als die andere dingen investeringen zijn , dan zijn of zijn de investering te duur of nog niet de tijd voor. Of zorgen dat meer mensen het brood kopen, maar het brood weer duurder maken dat houd een keer op, ( helaas heeft delta het geluk dat ze alleen kabel in Zeeuws Vlaanderen hebben).

    Maar goed wie ben ik.....
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Vrieskist
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Kan dat niet dan of zo? Kan toch gewoon waar zijn?
    Is natuurlijk ook gewoon zo. Ondertussen hebben klanten 5 of 6 bandbreedte vretende apparaten in huis en staan ze op hun achterste benen als de capaciteit niet genoeg is. Komen ze ook klagen.
    Vrieskist in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    En NEE niet iedere keer hetzelfde over de investering in het netwerk enzo dat zeggen ze ieder jaar .
    Kan dat niet dan of zo? Kan toch gewoon waar zijn?

    Koeba in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Daar ben ik het wel mee eens , meer apparaten online!

    Maar delta is een bedrijf en een bedrijf moet altijd investeren dat moet een bakker ook en een supermarkt ook.

    Maar ieder jaar het zelfde zegje, natuurlijk snap ik dat en ja de wereld gaat online en ja het wordt meer en ja je mag de inflatie door rekenen , maar geef er ook iets voor terug !?

    Volgens mij is investeren een onderdeel van ondernemen !

    En de investering die DELTA nu doet is als het goed is voor een aantal jaar ( en ja ik snap dat je dat moet onderhouden), maar er liggen kabels in de grond die liggen er al jaren misschien al wel 30 jaar of langer en , dat zijn wel winst pakkers !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde

    Men zou minimaal de nu al vervallen tv kanalen kunnen vervangen (compenseren) :

    AMC, Travel Channel, Fine Living en Food Network en Disney Junior.

    En vanaf 1 augustus komen hier nog eens 4 Film1 kanalen bij die ook verdwijnen.

    Wel toevallig dat het Fiberspeed 1Gb abo NIET wordt meegenomen in deze prijsverhoging.
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 24 May 2019, 08:32.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X