L.S.
7 mei nieuw modem geplaatst en aan gesloten door Delta-monteur.
Na hulp van de servicedienst werkte alles behalve de telefoon.
10 mei reactie van Delta: maandag komt monteur ander modem plaatsen.
Resultaat: ook met dit nieuwe modem geen telefoon en het probleem ligt buiten onze woning!
17 mei met Delta via de "chat" contact gehad: Het probleem is doorgegeven aan het "telefonie platform" en men werkt er aan.
Wie kent dit en geeft een tip voor de oplossing?
Met vriendelijke groet, Frans
7 mei nieuw modem geplaatst en aan gesloten door Delta-monteur.
Na hulp van de servicedienst werkte alles behalve de telefoon.
10 mei reactie van Delta: maandag komt monteur ander modem plaatsen.
Resultaat: ook met dit nieuwe modem geen telefoon en het probleem ligt buiten onze woning!
17 mei met Delta via de "chat" contact gehad: Het probleem is doorgegeven aan het "telefonie platform" en men werkt er aan.
Wie kent dit en geeft een tip voor de oplossing?
Met vriendelijke groet, Frans
Reageer