Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Indirect doorschakelen telefoon bij afwezigheid.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Indirect doorschakelen telefoon bij afwezigheid.


    Laatste Update indirect doorschakelen :

    Vandaag is na overleg met de technische dienst, de tijd en dus ook het
    aantal keren overgaan gehalveerd.!

    Super snelle actie van de technische dienst, DANK hiervoor.


    groeten Jan

    Beste:

    Sinds het nieuwe platform telefonie is het weer mogelijk om de telefoon indirect door te schakelen bij afwezigheid.

    Ik ben hier erg blij mee !
    De telefoon gaat dan eerst thuis over en schakelt na een aantal keren overgaan ( in dit geval 13 x overgaan ) door
    naar een in te stellen (mobiel ) nummer.
    Verschillende keren uitgeprobeerd, maar het blijft 13 keer....

    Super handig om altijd bereikbaar te zijn bij afwezigheid, zonder elke keer in te moeten stellen....

    Echter, deze 13 keer overgaan thuis is veel te lang en de meeste bellers hebben dan al afgehaakt !!!.

    Mijn vraag is of het mogelijk is om dit te verlagen, of om zelf in te stellen hoe vaak de thuislijn overgaat,
    en dan doorschakelt.

    Bij de helpdesk wisten ze het niet, daarom hier mijn vraag,:

    Kan deze 13 x overgaan, verlaagd of ingesteld worden ?
    Mijn voorstel: vijf keer overgaan is genoeg!


    Zijn er nog meer gebruikers die dit is opgevallen ?

    Ik hoop op uw reactie,

    vriendelijke groeten Jan
    Laatst bewerkt door janverburg; 18 Apr 2019, 13:55.

  • #2
    Goede vraag, Jan. De pagina met uitleg over de wijzigingen legt dit niet uit en in MijnDELTA kan ik er geen instelling voor vinden.

    Reageer


    • #3
      Ik ben het er helemaal mee eens! voorheen was het 6x overgaan en dan doorschakelen. Er is niemand die de telefoon 13x over laat gaan. Voor die tijd is iedereen al afgehaakt. Misschien is dit de bedoeling wel?

      Reageer


      • #4
        Laatste Update:

        Vandaag is na overleg met de technische dienst, de beltijd en dus ook het aantal keren overgaan
        gehalveerd.!
        ( ik heb het uitgetest, vaste telefoon gaan nu 6 keer over voordat de beller wordt doorgeschakelt )

        Super snelle en goede actie van de technische dienst.
        Zo kan het dus ook, Dank hievoor !!!!


        Groeten Jan

        Reageer


        • #5
          Fijn dat je nog even laat weten dat het is gelukt janverburg
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Aanhakend bij het probleem dat Jan Verburg schetste, constateer ik nu ook dat de telefoon dertien keer overgaat alvorens de voicemail in aktie komt. Dat is is veel te lang. Logisch dat ik, na de voicemail opnieuw ingesteld te hebben, geen berichten meer ontvang. Iedereen heeft al lang neergelegd. Kan dit veranderd/aangepast worden? Zes keer overgaan is ruim voldoende. Moet iedereen met een vaste lijn dit apart melden/aanvragen of kan dit centraal opgelost worden?

            groeten,
            Hans Vermeulen

            Reageer


            • #7
              Weer geprobeerd de telefoon door te schakelen bij afwezigheid/ geen gehoor naar mijn mobiel. helaas anders dan bovenstaande berichten vermoeden, blijft de telefoon 13 x overgaan en schakelt NIET door naar de mobiel. netjes volgens *61* geinstalleerd en het gesproken bericht dat het is doorgeschakeld naar het betreffende nummer. Maar helaas telefoon gaat toch nog 13x over en van doorschakelen na 5 of 6 keer is geen sprake

              Reageer


              • #8
                hansi, Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant doorsturen dan kijk ik dit even voor je na. Geef hierin een korte omschrijving van het probleem en het telefoonnummer waar het om gaat. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                Reageer


                • #9
                  Beste,
                  vandaag nieuw modem ontvangen. Geprobeerd om doorschakelen bij in gesprek/niet opnemen in te stellen mbv *61*1.
                  dat is gelukt, alleen gaat de telefoon 13x over voordat de doorschakeling naar voicemail gebeurt.
                  dit is erg lang, kan deze aangepast worden?

                  Reageer


                  • #10
                    Han Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic? Dan ga ik het regelen voor je
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                      Han Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic? Dan ga ik het regelen voor je
                      Moet iedereen daar apart om vragen, door dit topic te openen leek het of dat nu standaard werd geregeld...

                      Reageer


                      • #12
                        Sommige mensen vinden het prettig dat het langer duurt voordat er wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Bij mensen die al klant waren en gemigreerd zijn van het oude naar het nieuwe platform hebben als standaard ingesteld staan dat er na 60 seconden wordt doorgeschakeld. Bij nieuwe klanten staat het standaard op 30 seconden.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Zover ik merk is iedereen individueel dit even aangeven bij klantenservice, of via de mail met de juiste gegevens, ervoor zorgen dat je 6x overgaan en dan voicemail of ander (mobiel) nummer zou verkrijgen.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X