Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Indirect doorschakelen telefoon bij afwezigheid.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Sommige mensen vinden het prettig dat het langer duurt voordat er wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Bij mensen die al klant waren en gemigreerd zijn van het oude naar het nieuwe platform hebben als standaard ingesteld staan dat er na 60 seconden wordt doorgeschakeld. Bij nieuwe klanten staat het standaard op 30 seconden.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk berichtHan Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic? Dan ga ik het regelen voor je
Laat een reactie achter:
-
Han Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens en een verwijzing naar dit topic? Dan ga ik het regelen voor je
Laat een reactie achter:
-
hansi, Kan je mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant doorsturen dan kijk ik dit even voor je na. Geef hierin een korte omschrijving van het probleem en het telefoonnummer waar het om gaat. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Laat een reactie achter:
-
Weer geprobeerd de telefoon door te schakelen bij afwezigheid/ geen gehoor naar mijn mobiel. helaas anders dan bovenstaande berichten vermoeden, blijft de telefoon 13 x overgaan en schakelt NIET door naar de mobiel. netjes volgens *61* geinstalleerd en het gesproken bericht dat het is doorgeschakeld naar het betreffende nummer. Maar helaas telefoon gaat toch nog 13x over en van doorschakelen na 5 of 6 keer is geen sprake
Laat een reactie achter:
-
Aanhakend bij het probleem dat Jan Verburg schetste, constateer ik nu ook dat de telefoon dertien keer overgaat alvorens de voicemail in aktie komt. Dat is is veel te lang. Logisch dat ik, na de voicemail opnieuw ingesteld te hebben, geen berichten meer ontvang. Iedereen heeft al lang neergelegd. Kan dit veranderd/aangepast worden? Zes keer overgaan is ruim voldoende. Moet iedereen met een vaste lijn dit apart melden/aanvragen of kan dit centraal opgelost worden?
groeten,
Hans Vermeulen
Laat een reactie achter:
-
-
Laatste Update:
Vandaag is na overleg met de technische dienst, de beltijd en dus ook het aantal keren overgaan
gehalveerd.! ( ik heb het uitgetest, vaste telefoon gaan nu 6 keer over voordat de beller wordt doorgeschakelt )
Super snelle en goede actie van de technische dienst.
Zo kan het dus ook, Dank hievoor !!!!
Groeten Jan
Laat een reactie achter:
-
Goede vraag, Jan. De pagina met uitleg over de wijzigingen legt dit niet uit en in MijnDELTA kan ik er geen instelling voor vinden.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Indirect doorschakelen telefoon bij afwezigheid.
Laatste Update indirect doorschakelen :
Vandaag is na overleg met de technische dienst, de tijd en dus ook het
aantal keren overgaan gehalveerd.!
Super snelle actie van de technische dienst, DANK hiervoor.
groeten Jan
Beste:
Sinds het nieuwe platform telefonie is het weer mogelijk om de telefoon indirect door te schakelen bij afwezigheid.
Ik ben hier erg blij mee !
De telefoon gaat dan eerst thuis over en schakelt na een aantal keren overgaan ( in dit geval 13 x overgaan ) door
naar een in te stellen (mobiel ) nummer.
Verschillende keren uitgeprobeerd, maar het blijft 13 keer....
Super handig om altijd bereikbaar te zijn bij afwezigheid, zonder elke keer in te moeten stellen....
Echter, deze 13 keer overgaan thuis is veel te lang en de meeste bellers hebben dan al afgehaakt !!!.
Mijn vraag is of het mogelijk is om dit te verlagen, of om zelf in te stellen hoe vaak de thuislijn overgaat,
en dan doorschakelt.
Bij de helpdesk wisten ze het niet, daarom hier mijn vraag,:
Kan deze 13 x overgaan, verlaagd of ingesteld worden ?
Mijn voorstel: vijf keer overgaan is genoeg!
Zijn er nog meer gebruikers die dit is opgevallen ?
Ik hoop op uw reactie,
vriendelijke groeten Jan
Laatst bewerkt door janverburg; 18 Apr 2019, 12:55.Tags: Geen
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: