Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Statische IP adressen instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
    Ik denk dat dit geheel automatisch zal gebeuren aangezien we nergens de mogelijkheid hebben om een nieuwe versie te uploaden binnen de GUI van het modem.
    Firmwareversies worden voornamelijk door de ISP zelf (remote) gedaan. Dit, om te voorkomen dat mensen willekeurige versies gaan installeren die dan weer tot problemen kunnen leiden en omdat deze versies ook speciaal zijn geconfigureerd voor de betreffende ISP.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door teamtiem Bekijk bericht
      Hoe kan ik in het Cisco 3890v3 modem statische IP adressen instellen. Dus een zelf gekozen IP-adres voor een bepaald apparaat instellen.
      Mocht dat iets zijn dat niet op korte termijn wordt opgelost dan kun je het beste je router/modem in de bridgemode zetten en de router die er achter hangt configureren zoals je dat zelf wilt.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door rob_van_t Bekijk bericht
        heb hetzelfde probleem.... zojuist met klantenservice Delta gesproken, en die verwezen mij naar dit forum!
        Het apparaat dat wel een dhcp adres krijgt, wil ik met een ander "semi-vast" adres reserveren in de dhcp range.
        Je kunt de apparaten in je netwerk altijd zelf van een vast IP adres voorzien, als ze maar buiten de DHCP range vallen van je modem/router. In dat geval dus de DHCP range van je modem/router beperken.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 31 Oct 2019, 20:08.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X