Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Statische IP adressen instellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • marijnvdgruiter
    antwoordde
    Goedemiddag rob_van_t en teamtiem,

    Ik denk dat jullie het hebben over de F@ST 3890v3, deze is van Sagemcom en niet van Cisco. Het klopt dat deze opties (nog) niet aan te passen zijn. Ik heb uitvoerig contact gehad met de klantenservice en de leverancier Sagemcom. De klantenservice vertelde mij een maand geleden dat de opties zijn uitgezet omdat hiervoor geen ondersteuning is. Wel hebben ze aangegeven dat er een firmware update opkomst is. Of het na het installeren van deze update wel mogelijk is om bepaalde instellingen te wijzigen, weet ik niet.

    Zelf loop ik tegen een DNS-probleem aan. Je kan in het modem de DNS wijzigen. Als ik de DNS wijzig en deze hierna wil opvragen op een apparaat in mijn netwerk, blijft deze de DNS van Delta/ ZeelandNet ontvangen. Ook dit probleem zijn ze aan het onderzoeken.
    marijnvdgruiter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door marijnvdgruiter; 17 Apr 2019, 14:54.

    Laat een reactie achter:


  • rob_van_t
    antwoordde
    heb hetzelfde probleem.... zojuist met klantenservice Delta gesproken, en die verwezen mij naar dit forum!
    Het apparaat dat wel een dhcp adres krijgt, wil ik met een ander "semi-vast" adres reserveren in de dhcp range. Dit gaat echter niet in het Cisco 3890 LAN/DHCP overzicht - en ook de lijst met gereserveerde adressen blijft leeg. Op het device zelf kan ik het ip adres niet aanpassen, vandaar dat ik via dhcp reservering het MAC adres altijd met heltzelfde IP wil laten op komen.
    rob_van_t in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • teamtiem
    begon een topic Statische IP adressen instellen
    Statische IP adressen instellen
    Hoe kan ik in het Cisco 3890v3 modem statische IP adressen instellen. Dus een zelf gekozen IP-adres voor een bepaald apparaat instellen. Niet alleen reserveren.
    Geprobeerd in Lan&DHCP/Add Reserved IP adress. Maar dat wordt niet opgeslagen. Het lijstje met de kolommen Device name, Mac Adress, IP4 adress etc is na verlaten van deze pagina weer leeg. Apply lijkt niet te werken.
    teamtiem in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X