Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon haperingen in gesprekstijd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon haperingen in gesprekstijd

    Sinds de laatste weken is er geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren via de telefoon omdat door haperingen er geen touw is aan vast te knopen.
    Omdat ik dacht dat het aan de handset (gigaset) lag heb ik nieuwe set dect handsets gekocht maar probleem niet opgelost helaas .
    Ik heb de kabel naar het modem vervangen door nieuw geen resultaat.
    Modem aan en uit gehad gewacht etc geen verandering .
    Probleem lijkt mij dus echt uit het modem te komen , wie heeft hier een oplossing voor of ook ervaring mee ?
    Peter

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Brutus007 Bekijk bericht
    Sinds de laatste weken is er geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren via de telefoon omdat door haperingen er geen touw is aan vast te knopen.
    Omdat ik dacht dat het aan de handset (gigaset) lag heb ik nieuwe set dect handsets gekocht maar probleem niet opgelost helaas .
    Ik heb de kabel naar het modem vervangen door nieuw geen resultaat.
    Modem aan en uit gehad gewacht etc geen verandering .
    Probleem lijkt mij dus echt uit het modem te komen , wie heeft hier een oplossing voor of ook ervaring mee ?
    Peter
    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...werk-wel-5-ghz ,ook de telefoon die happert bij velen, kijk daar even je bent niet alleen , je moet mailen dan bellen ze je op succes.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Brutus007 Bekijk bericht
      Sinds de laatste weken is er geen fatsoenlijk gesprek meer te voeren via de telefoon omdat door haperingen er geen touw is aan vast te knopen.
      Omdat ik dacht dat het aan de handset (gigaset) lag heb ik nieuwe set dect handsets gekocht maar probleem niet opgelost helaas .
      Ik heb de kabel naar het modem vervangen door nieuw geen resultaat.
      Modem aan en uit gehad gewacht etc geen verandering .
      Probleem lijkt mij dus echt uit het modem te komen , wie heeft hier een oplossing voor of ook ervaring mee ?
      Peter
      Momenteel krijgen wij een aantal meldingen binnen van klanten die geluidsproblemen ervaren met Digitale Telefonie. Het probleem is in onderzoek. Via onze website houden wij iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.

      Klik hier voor updates over de verstoring.

      Reageer


      • #4
        Ja wij hebben er ook last van. Ik heb gechat en we zijn overgeschakeld naar een ander netwerk. De eerste dagen ging het goed maar nu hapert het geluid weer.
        Heel erg lastig!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Helaas,ook ik heb hetzelfde probleem. Dacht ook dat het mogelijk aan handset lag,maar lees op forum meer klachten. Zeelandnet,doe er wat aan!
            gr Toos

            Reageer


            • #7
              Bij ons is het ook al 2 ,5 maand ,geen fatsoenlijk gesprek te volgen .het wordt tijd dat ze er wat aan doen ,
              ik heb nog nooit zo dikwijls mijn modem gereset .

              Reageer


              • #8
                Ook wij hebben al diverse weken storingen met de telefoon. Ook een nieuwe handset gekocht maar geen oplossing voor het probleem. Resetten en kabels.
                Vervangen tot op heden geen oplossing voor het probleem. Hoop dat dit snel verbeterd want er is geen normaal gesprek te voeren via de vaste lijn.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb de digitale telefonie van Delta gisteren opgezegd. Je betaald wel maar kan geen fatsoenlijk gesprek voeren. Had hetzelfde probleem als alle andere reageerders: Haperend geluid, soms kon je een woord of een lettergreep horen tussen de stilte door. Klanten krijgen geen oplossing maar slagzinnen als 'modem resetten' en 'kabel vervangen'. Had er ook geen vertrouwen in dat Delta serieus het probleem wil aanpakken, alleen het geld incasseren is wat daar tegenwoordig geldt. Concurrentie moest de nutsvoorzieningen goedkoper en beter maken maar het wordt duurder en waardelozer. Delta, bedankt.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                      Momenteel krijgen wij een aantal meldingen binnen van klanten die geluidsproblemen ervaren met Digitale Telefonie. Het probleem is in onderzoek. Via onze website houden wij iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen.

                      Klik hier voor updates over de verstoring.
                      Nou zoveel ontwikkelingen zijn er niet Edwin! Wij blijven zitten met telefoongesprekken waar je niks van kan verstaan.
                      Worden die problemen nu serieus genomen of moeten we massaal onze abonnementen opzeggen voordat er geluisterd word?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door jeantje Bekijk bericht

                        Nou zoveel ontwikkelingen zijn er niet Edwin! Wij blijven zitten met telefoongesprekken waar je niks van kan verstaan.
                        Worden die problemen nu serieus genomen of moeten we massaal onze abonnementen opzeggen voordat er geluisterd word?
                        Gewoon opzeggen jeantje! Ze weten het al 2 maanden en houden klanten aan het lijntje. Je hebt toch een mobieltje? Ik heb opgezegd en ga 100% mobiel. Vodafone, geen Delta Mobiel!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door jeantje Bekijk bericht

                          Nou zoveel ontwikkelingen zijn er niet Edwin! Wij blijven zitten met telefoongesprekken waar je niks van kan verstaan.
                          Worden die problemen nu serieus genomen of moeten we massaal onze abonnementen opzeggen voordat er geluisterd word?
                          Er word hard gewerkt aan een oplossing. We nemen de problemen zeker serieus. Graag verneem ik in een e-mail de volgende gegevens.

                          Je klantnummer en het telefoonnummer waarmee je de problemen ervaart. Ook verneem ik graag of de telefoon rechtstreeks op het modem staat aangesloten en of je de problemen ervaart bij enkele of bij alle gesprekken. Je mag deze e-mail sturen aan [email protected]

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X