Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen 2.4 GHz netwerk, wel 5 GHz

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen 2.4 GHz netwerk, wel 5 GHz

    Mijn 2.4GHz netwerk is de afgelopen 2 maanden al zeker 7x weg. Terwijl wel mijn 5GHz netwerk er wel is.

    Wanneer ik de spanning van de modem haal en weer erop zet, komt het netwerk weer terug.

    Het is een vervelend euvel, omdat er een aantal apparaten alleen op dit netwerk aangesloten zijn.

    Is hier een oplossing voor? Is de modem misschien defect?

  • #2
    Welkom op het forum dewaart

    Ik zou je zo niet kunnen zeggen wat dit veroorzaakt. Graag ontvang ik een mailtje van je via [email protected] met daarin je klantgegevens en een kleine omschrijving van het probleem. Dan kijk ik, of mijn collega, de verbinding verder voor je na.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      MatthijsL bedankt voor je reactie. Het mailtje is verstuurd.

      Reageer


      • #4
        hoi mijn 2.4 gaat tientalle keren per dag uit en 5 nooit, sinds kort is de telefoon ook niet meer om aan te horen continu valt de spraak weg aan de andere kant behalve als je zelf praat blijft het goed verstaanbaar. ivm met ziekte is het als je alleen bent soms onmogelijk je modem te resetten in de meterkast behalve online lukt het wel via dit http://192.168.11.1/Docsis_system.asp heb al van begin zeelandnet foon en nooit problemen gehad maar sinds het nieuwe modem brrrrrrrrrrr zal even mail sturen hopelijk hoor ik ook iets.

        Reageer


        • #5
          Problemen zoals beschreven met wegvallen 2.4 GHz en soms ook 5 GHz en slechte verstaanbaarheid bij telefoongebruik zijn zeer herkenbaar. Heb er sinds een week of 6 last van, na resetten modem is probleem tijdelijk opgelost maar is na korte tijd weer terug! Ik hoor het graag als er een oplossing voorhanden is.

          Reageer


          • #6
            Bij mijn en bij mijn dochter is het zelfde met de telefoon ,ook al 6 weken na resetten is het even goed .

            Reageer


            • #7
              Bij mij al twee maanden het zelfde liedje, geen 2,4 G telefoon maakt nadat je iemand aan de lijn hebt na 10 seconde een blikke geluid terwijl de ander je gewoon kan horen. Nadat de modem is gereset gaat het weer een dag goed ( als je het haalt) . Na vier weken alle tips van zeelandnet geprobeerd en uiteindelijk is er een monteur langs geweest, deze heeft het kastje waar het signaal het huis binnen komt vernieuwd maar ook hier helaas, na dag een al weer hetzelfde probleem. Al enige jaren een digitale tv die voor ik de nieuwe modem kreeg altijd goed werkte maar nu ook uitvalt gelijk met het wegvallen van 2,4 G dus de TV maar weer via de kabel aangesloten. Jammer als je zoveel geld per maand betaalt voor TV,internet en telefoon.

              Reageer


              • #8
                mail sturen zie boven ergenst deed ik ook werd van de week gebeld , vertelde dat ze onlangs van telefonie van platform zijn veranderd en ze weten van de problematiek, zouw spoedig gebeld of gemaild worden als ze het oplossen of iets dergelijks dus mensen hoe meer mails en klachten doorsturen hoe beter heb het idee dat dit op het forum weinig doet , had er ook nooit last van . we houden moed ........

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Soepball Bekijk bericht
                  mail sturen zie boven ergenst deed ik ook werd van de week gebeld , vertelde dat ze onlangs van telefonie van platform zijn veranderd en ze weten van de problematiek, zouw spoedig gebeld of gemaild worden als ze het oplossen of iets dergelijks dus mensen hoe meer mails en klachten doorsturen hoe beter heb het idee dat dit op het forum weinig doet , had er ook nooit last van . we houden moed ........
                  Wij sukkelen al sinds eind januari...
                  Wegvallen wifi, maar grootste ergernis was het scrambelen van de digitale telefonie.

                  Inmiddels dus al 2,5 maand en al veel oplossingen aangedragen, maar niet werkt. Het boeit ze volgens mij ook niet... Enige wat er komt is: "Het is in onderzoek."

                  Ze maken nu van hun probleem ons probleem en wij betalen veel voor iets wat niet geleverd wordt. Echt schandalig!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X