Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste lijn is dood

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste lijn is dood

    En wéér een probleem erbij met Delta.
    Mijn vaste lijn blijkt dood te zijn.
    Wat nu?
    Bellen kan ik dus niet!
    Alle stappen doorgenomen, die ze vragen, maar niets helpt.
    Ook zo handig dat er een telefoonnummer staat, die je kan bellen bij een storing! Ook als je telefoon het niet doet?
    Men verwijst naar het delta serviceforum.... haha..... waar men zelf niet reageert.

    Ik kan dus niet bellen en niet gebeld worden!
    Laatst bewerkt door Bea; 1 week geleden.
  • 7 Reacties

  • #2
    Voor vragen over internet, televisie of telefonie:
    0118 – 22 55 75

    meer kon ik niet vinden,maar of ze bereikbaar zijn ??? dat weet ik niet.

    succes

    Dit ook nog.

    ma-vr van 08.00-21.00 uur en zat van 09.00-13.00 uur.
    Onze webcare medewerkers zijn tevens bereikbaar op zaterdag van 13.00-21.00 uur en op zondag van 9.00-21.00 uur.

    en nog een nummer 0113-37 77 70
    Laatst bewerkt door jean; 1 week geleden.

    Reageer


    • #3
      ...en ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen, maar er zijn soms meer medewerkers actief op Facebook en Twitter. Je zou daar een bericht kunnen sturen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
        Voor vragen over internet, televisie of telefonie:
        0118 – 22 55 75

        meer kon ik niet vinden,maar of ze bereikbaar zijn ??? dat weet ik niet.

        succes

        Dit ook nog.

        ma-vr van 08.00-21.00 uur en zat van 09.00-13.00 uur.
        Onze webcare medewerkers zijn tevens bereikbaar op zaterdag van 13.00-21.00 uur en op zondag van 9.00-21.00 uur.

        en nog een nummer 0113-37 77 70
        Ja, dat heb ik ook gelezen, maar zonder telefoon kan ik niet bellen, hoor.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          ...en ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen, maar er zijn soms meer medewerkers actief op Facebook en Twitter. Je zou daar een bericht kunnen sturen.
          Ik heb geen facebook of twitter, maar dank voor het meedenken.

          Reageer


          • #6
            Sluit je telefoon eens rechtstreeks aan op het modem.
            Je zal ongetwijfeld het modem al eens herstart hebben en gecontroleerd hebben of telefoon op line1 is aangesloten.
            Ook zal je al wel gecontroleerd hebben of alle kebels van de telefoon zijn aangesloten.

            Verder nog een vraagje.
            Welk modem heb je eigenlijk, want dergelijke problemen kreeg ik ook regelmatig met de EPC3212 en waren opgelost met een nieuwer modem.
            Laatst bewerkt door Ptrol; 1 week geleden.

            Reageer


            • #7
              Er is een wonder gebeurd!
              Hij doet het weer!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                Sluit je telefoon eens rechtstreeks aan op het modem.
                Je zal ongetwijfeld het modem al eens herstart hebben en gecontroleerd hebben of telefoon op line1 is aangesloten.
                Ook zal je al wel gecontroleerd hebben of alle kebels van de telefoon zijn aangesloten.

                Verder nog een vraagje.
                Welk modem heb je eigenlijk, want dergelijke problemen kreeg ik ook regelmatig met de EPC3212 en waren opgelost met een nieuwer modem.
                Ja klopt, ik had dat alles allemaal gedaan. Maar hij doet het weer!
                Yeah. Dank voor het meedenken.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X