Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vaste lijn is dood

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vaste lijn is dood

    Laatst bewerkt door Bea; 9 Feb 2019, 16:07.

  • #2
    ma-vr van 08.00-21.00 uur en zat van 09.00-13.00 uur.
    Onze webcare medewerkers zijn tevens bereikbaar op zaterdag van 13.00-21.00 uur en op zondag van 9.00-21.00 uur.

    en nog een nummer 0113-37 77 70
    Laatst bewerkt door jean; 9 Feb 2019, 17:44.
    [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

    Reageer


    • #3
      ...en ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen, maar er zijn soms meer medewerkers actief op Facebook en Twitter. Je zou daar een bericht kunnen sturen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
        ma-vr van 08.00-21.00 uur en zat van 09.00-13.00 uur.
        Onze webcare medewerkers zijn tevens bereikbaar op zaterdag van 13.00-21.00 uur en op zondag van 9.00-21.00 uur.

        en nog een nummer 0113-37 77 70
        Ja, dat heb ik ook gelezen, maar zonder telefoon kan ik niet bellen, hoor.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          ...en ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen, maar er zijn soms meer medewerkers actief op Facebook en Twitter. Je zou daar een bericht kunnen sturen.
          Ik heb geen facebook of twitter, maar dank voor het meedenken.

          Reageer


          • #6
            Sluit je telefoon eens rechtstreeks aan op het modem.
            Je zal ongetwijfeld het modem al eens herstart hebben en gecontroleerd hebben of telefoon op line1 is aangesloten.
            Ook zal je al wel gecontroleerd hebben of alle kebels van de telefoon zijn aangesloten.

            Verder nog een vraagje.
            Welk modem heb je eigenlijk, want dergelijke problemen kreeg ik ook regelmatig met de EPC3212 en waren opgelost met een nieuwer modem.
            Laatst bewerkt door Ptrol; 9 Feb 2019, 19:07.

            Reageer


            • #7
              Er is een wonder gebeurd!
              Hij doet het weer!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                Sluit je telefoon eens rechtstreeks aan op het modem.
                Je zal ongetwijfeld het modem al eens herstart hebben en gecontroleerd hebben of telefoon op line1 is aangesloten.
                Ook zal je al wel gecontroleerd hebben of alle kebels van de telefoon zijn aangesloten.

                Verder nog een vraagje.
                Welk modem heb je eigenlijk, want dergelijke problemen kreeg ik ook regelmatig met de EPC3212 en waren opgelost met een nieuwer modem.
                Ja klopt, ik had dat alles allemaal gedaan. Maar hij doet het weer!
                Yeah. Dank voor het meedenken.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X