Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing highwinds newsserver ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Zeelandnet heeft voor zover ik het snap een storing in het autorisatie-proces. Elke minuut vragen wanneer het weer werkt gaat af van de tijd die ze aan het oplossen kunnen besteden. Als je niet zonder usenet kunt, wat me bijzonder lijkt, is het beter een (blok)abo op een payserver te nemen.
    Daar gaat het niet om.
    Is trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.

    Even melden bij storingen en het voorkomt vragen op het Forum, op Facebook, Twitter.

    Is dat nou teveel gevraagd?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door tempelaars Bekijk bericht
      Ik heb, vanwege bovenstaande info, spotnet opnieuw proberen te installeren. Heb met de spotnetremovaltool alles verwijderd. Bij het installeren van spotnet 2.0 krijg ik de melding dat mijn gebrnaam en ww niet juist zijn. Wat nu??
      Hierboven staat nergens dat Spotnet zelf het probleem is. Het zit hem in de Highwindsserver. Spotnet werkt nog prima met een andere server. Opnieuw installeren zal dus niets oplossen.
      Gewoon afwachten tot de server het weer doet.

      Het is overigens niet verstandig om Spotnet v2 te blijven gebruiken. Er zitten bugs in oa het download-gedeelte die niet meer worden opgelost.
      Beter is het om Spotnet Classic te gebruiken. Die is ook veiliger omdat trojanspotters hier veel sneller op de blacklist worden gezet.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
        Is trouwens wel een onderdeel van je abonnement hoor.
        Zou een mod daar eens iets verstandigs over kunnen zeggen? Of Highwinds een extraatje is of onderdeel abo? Tia!

        Reageer


        • #19
          en ik denk dat ie het weer doet

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
            en ik denk dat ie het weer doet
            idd, op dit moment werkt het weer.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              en ik denk dat ie het weer doet
              edit: en nu weet ik het zeker

              Reageer


              • #22
                Er waren gisteren problemen met het inloggen op de highwinds server. Deze problemen zijn inmiddels verholpen.
                Excuses voor het ongemak.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  Er waren gisteren problemen met het inloggen op de highwinds server. Deze problemen zijn inmiddels verholpen.
                  Excuses voor het ongemak.
                  Dat alles hebben we kunnen ervaren.

                  Maar is het nu zoveel moeite dat meteen bij de storing ook bij de storingen te vermelden?
                  Problemen waren er immers al de avond ervoor.
                  Dat voorkomt dat klanten op hun eigen pc gaan sleutelen en er onnodig contact gezocht wordt via Twitter, Forum, telefoon etc..

                  Reageer


                  • #24
                    Hoewel Highwinds weer werkt, geeft mijn spotnet aan: Er zijn problemen met de downloader. Timeout on waiting for NzbGet to respond.
                    Enig idee hoe dit op te lossen??

                    Reageer


                    • #25
                      Ik ondervind sinds een aantal dagen 01 en vandaag 02-08-2019 hetzelfde???

                      Bovendien krijg ik ook herhaaldelijk de foutmelding 502autentication failed? Ben net bezig op nieuw device waarop het heeft gewerkt.

                      Suggesties?

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door kaatjecanada Bekijk bericht
                        Ik ondervind sinds een aantal dagen 01 en vandaag 02-08-2019 hetzelfde???

                        Bovendien krijg ik ook herhaaldelijk de foutmelding 502autentication failed? Ben net bezig op nieuw device waarop het heeft gewerkt.

                        Suggesties?
                        Dit is vaak als een app te veel connecties maakt en ook open houdt als ze niet meer nodig zijn. Zou dan bij opnieuw starten app of Windows weg moeten zijn.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb vanaf deze ochtend geen verbinding met Highwinds.... zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?

                          Reageer


                          • #28
                            Hier inderdaad ook problemen om met highwinds.zeelandnet.nl te verbinden.
                            Weet iemand wat er aan de hand is?

                            Reageer


                            • #29
                              Er is weer een storing bij Highwinds

                              Reageer


                              • #30
                                502 error

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X