Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Surffilter gaat niet aan

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Surffilter gaat niet aan

    Ik heb twee weken geleden het Surffilter aangezet en eerst op XS gezet. Het doet helemaal niets. Eind vorige week naar XXL gezet, maar er is geen enkel verschil merkbaar. Kan alle bagger gewoon blijven openen. Router heb ik ook al een keer herstart. Wat kan ik nog meer doen behalve aanzetten en een pakket kiezen?

  • #2
    adverwijs iets anders gebeurd ??
    Wel aangeschaft ?? Dan maar de helpdesk inschakelen waarom de surffilter niet werkt.

    Reageer


    • #3
      Via deze pagina kun je zien hoe je de instellingen van het spamfilter wijzigt.
      Wil je je instellingen voor Spamfilter wijzigen of wordt gewenste e-mail als spam aangemerkt? Bekijk dan hieronder hoe je dat doet.� � Hoe wijzig ik mijn instellingen? Ga naar�spamfilter.zeelandnet.nl�en bekijk hoe je:

      Reageer


      • #4
        Sorry Ferry, adverwijs heeft het hier over een surffilter, geen spamfilter of ben ik toch abuis met mijn eigen breinfilter ??
        Laatst bewerkt door _onbekend_; 14 Jan 2019, 18:04.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door adverwijs Bekijk bericht
          Ik heb twee weken geleden het Surffilter aangezet en eerst op XS gezet. Het doet helemaal niets. Eind vorige week naar XXL gezet, maar er is geen enkel verschil merkbaar. Kan alle bagger gewoon blijven openen. Router heb ik ook al een keer herstart. Wat kan ik nog meer doen behalve aanzetten en een pakket kiezen?
          Beste adverwijs, Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

          Reageer


          • #6
            Je kunt ook gebruik maken van andere DNS-servers. De DNS-servers kun je instellen in je modem of router. Als je deze gebruikt wordt je verkeer gratis gefilterd:
            • 176.103.130.132
            • 176.103.130.134
            Meer informatie: https://adguard.com/nl/adguard-dns/overview.html

            Reageer


            • #7
              Bedankt. Ik heb nu deze DNS-server ingesteld in het modem en het lijkt te werken.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X