Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Surffilter gaat niet aan

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • adverwijs
    begon een topic Surffilter gaat niet aan
    Surffilter gaat niet aan
    Ik heb twee weken geleden het Surffilter aangezet en eerst op XS gezet. Het doet helemaal niets. Eind vorige week naar XXL gezet, maar er is geen enkel verschil merkbaar. Kan alle bagger gewoon blijven openen. Router heb ik ook al een keer herstart. Wat kan ik nog meer doen behalve aanzetten en een pakket kiezen?
    adverwijs in DELTA Internet en Telefonie

  • adverwijs
    antwoordde
    Bedankt. Ik heb nu deze DNS-server ingesteld in het modem en het lijkt te werken.
    adverwijs in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Je kunt ook gebruik maken van andere DNS-servers. De DNS-servers kun je instellen in je modem of router. Als je deze gebruikt wordt je verkeer gratis gefilterd:
    • 176.103.130.132
    • 176.103.130.134
    Meer informatie: https://adguard.com/nl/adguard-dns/overview.html
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door adverwijs Bekijk bericht
    Ik heb twee weken geleden het Surffilter aangezet en eerst op XS gezet. Het doet helemaal niets. Eind vorige week naar XXL gezet, maar er is geen enkel verschil merkbaar. Kan alle bagger gewoon blijven openen. Router heb ik ook al een keer herstart. Wat kan ik nog meer doen behalve aanzetten en een pakket kiezen?
    Beste adverwijs, Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • hillebregt
    antwoordde
    Sorry Ferry, adverwijs heeft het hier over een surffilter, geen spamfilter of ben ik toch abuis met mijn eigen breinfilter ??
    hillebregt in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door hillebregt; 14 Jan 2019, 17:04.

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Via deze pagina kun je zien hoe je de instellingen van het spamfilter wijzigt.
    Wil je je instellingen voor Spamfilter wijzigen of wordt gewenste e-mail als spam aangemerkt? Bekijk dan hieronder hoe je dat doet.    Hoe wijzig ik mijn instellingen? Ga naar spamfilter.zeelandnet.nl en bekijk hoe je:

    Laat een reactie achter:


  • hillebregt
    antwoordde
    Normaliter staat de surffilter altijd uitgeschakeld. Je kunt dit aanzetten door dit te bestellen tegen de kostprijs van € 4,50 pm. Ik kan zelf de filter niet zo aanzetten Althans, dat lukt mij niet. Heb ik dit mis of is er bij adverwijs iets anders gebeurd ??
    Wel aangeschaft ?? Dan maar de helpdesk inschakelen waarom de surffilter niet werkt.
    hillebregt in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X